Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@17:53:41 GMT

واکنش پلیس به اجرای طرح زیست شبانه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۴۶۰۰

واکنش پلیس به اجرای طرح زیست شبانه

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه زیست شبانه بعد از ماه مبارک رمضان نداریم، گفت: برای زیست شبانه باید زیرساخت‌ها آماده و مقدمات آن فراهم شود. پلیس به عنوان متولی و مسئول برقراری امنیت تاکنون این موضوع را نپذیرفته و البته بحثی هم در این خصوص با ما نشده است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت درباره تداوم فعالیت اصناف در نیمه شب و شکل‌گیری زیست شبانه بعد از ماه مبارک رمضان که از سوی برخی از اعضای شورای شهر مطرح شده است، گفت: ما چیزی به نام زیست شبانه نداریم و این موضوع را به اعضای شورای شهر هم می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در گذشته مکرر این مطلب مطرح شده است، اگر قرار باشد زیست شبانه داشته باشیم، باید تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شود.

رییس پلیس پایتخت گفت: ما از قبل برای ماه رمضان پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهیم و تلاش ما در این ماه مضاعف می‌شود و همکاران ما هم آن را می‌پذیرند، در مجموع برای زیست شبانه باید زیرساخت‌ها آماده و مقدمات آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه زیست شبانه بعد از ماه مبارک رمضان نداریم، ادامه داد: پلیس به عنوان متولی و مسئول برقراری امنیت تاکنون این موضوع را نپذیرفته و البته بحثی هم در این خصوص با ما نشده است.

رییس پلیس تهران بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره سرقت از تابلو‌ها و پل‌های شهری گفت: متاسفانه این وسایل توسط معتادان متجاهر، سارقان حرفه‌ای و برخی از پیمانکاران شهری دزدیده می‌شود و فقط توسط یک گروه خاص یا یک قشر خاص سرقت نمی‌شود.

وی ادامه داد: همه گشت‌های پلیس مانند یگان امداد، پلیس راهنمایی و رانندگی و گشت‌های انتظامی با چشم بیدار و هوشیار گشت‌زنی کرده و مراقبت می‌کنند و افرادی که اقدام به این کار را می‌کنند شناسایی و دستگیر می‌کنند. تاکنون نیز افراد زیادی در همین خصوص دستگیر شده‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: زیست شبانه ماه رمضان تهران زیست شبانه رییس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان ؛طرح شمیم خدمت و پلیس پاسخگو برای رسیدگی و بررسی مشکلات مردم در  مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر خرم آباد بر گرار شد .
همچنین در حاشیه  این طرح ، با کمک تیم پزشکی درمانگاه فدک به مردم این منطقه خدمات رایگان پزشکی ارائه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان