Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:06:51 GMT

بسته‌های معیشتی بانک پارسیان به دست نیازمندان رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۴۸۰۰

بسته‌های معیشتی بانک پارسیان به دست نیازمندان رسید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بانک پارسیان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و در قالب پویش مواسات طی چندین مرحله در سال‌های اخیر به مناسبت‌های گوناگون در تهیه و تأمین اقلام موردنیاز خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر مشارکت داشته است و امسال نیز همانند سال گذشته، ۴۵۰ بسته معیشتی شامل ارزاق و اقلام ضروری هریک به ارزش ریالی بیش از بیست میلیون ریال تهیه و میان نیازمندان توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدحسین هاشمی که مسئولیت تهیه و توزیع این اقلام رابین نیازمندان با همکاری مؤسسات خیریه بر عهده دارد، گفت: به تأکید مدیرعامل بانک پارسیان بر استمرار این طرح خداپسندانه، طی چند روز آینده هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)، ۴۵۰ بسته معیشتی دیگر آماده و به دست نیازمندان خواهد رسید.

شایان‌ذکر است؛ این کار خیرخواهانه سال‌های گذشته نیز هم‌زمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) آغاز و تا پایان سال تداوم داشت.

گفتنی است بانک پارسیان پیش‌تر نیز در جهت همراهی، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و انجمن‌های خیریه با توجه به شرایط خاص ایجادشده ناشی از کرونا در کشور اقدامات قابل‌توجهی را انجام داده که کمک به جامعه معلولین ایران، کمک به انجمن آلزایمر، اهدای بسته‌های نوشت‌افزار به دانش آموزان مناطق محروم، پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و کارآفرینی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی و همچنین اعطای وام قرض‌الحسنه به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده کرونا از اهم این اقدامات است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5466465

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک پارسیان موسسه خیریه بسته معیشتی کسب و کار گروه صنعتی ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا بورس تولید خودرو جهیزیه عروس کاشت گل و گیاه ساختمان سازی بیمه پارکینگ عمومی صنعت خودروسازی خرید آنلاین بانک سینا کسب و کارهای اینترنتی بانک پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900330

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان