Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:10:15 GMT

مدیرعامل پاس همدان: تیم را در آستانه انحلال تحویل گرفتیم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۴۸۲۵

مدیرعامل پاس همدان: تیم را در آستانه انحلال تحویل گرفتیم

به گزارش ایرنا، حمیدرضا عابری منصور روز چهارشنبه جمع خبرنگاران افزود: در گام دوم تقویت قوای تیم براساس خواسته کادر فنی به طور کامل انجام شد تا بتوانیم نیم فصل دوم را متفاوت ظاهر شویم.

وی اضافه کرد: به هر حال خواست هواداران با حمایت‌های صورت گرفته، کسب نتایج مطلوب به قصد صعود تیم در جدول مسابقات و جدا شدن از رده‌های پایین است، هر چند تیم در بازی‌های نیم فصل دوم تا به اینجا متحمل شکست نشده اما همچنان در پایین جدول باقی مانده و توقع داریم شرایط تیم در جدول با تلاش بیشتر بهبود یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: آنچه مشهود است، نتایج کسب شده تغییری در جدول ایجاد نکرده و با حمایت‌های انجام شده، همخوانی ندارد.

عابری منصور افزود: طبیعی است که با شروع نیم فصل دوم همه تیم‌ها جریان مرگ و زندگی را در ماراتن لیگ ۲ دنبال می‌کنند اما تیم ما هر چند متحمل شکست نشده اما نباید از این نبرد دشوار عقب بماند.

مدیرعامل باشگاه پاس گفت: انتظار می‌رود نتایجی در ادامه مسابقات کسب شود که خوشحالی هواداران که سرمایه اصلی باشگاه هستند را به دنبال داشته باشد و از رده‌های پایین جدول جدا شویم.

وی خاطرنشان کرد: توقع داریم در دیدارهای باقی مانده تلاش کادر فنی و بازیکنان بیشتر شود و نتایج بهتری را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه کادر مدیریتی باشگاه با تمام توان امور پشتیبانی تیم را انجام می‌دهد، گفت:  ادامه مسابقات بسیار سرنوشت ساز است و امیدوارم با نتایج مطلوب‌تر بتوانیم جایگاه تیم را در جدول ارتقا دهیم.

تیم فوتبال پاس همدان در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور حضور دارد.

برچسب‌ها فوتبال همدان پاس همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال همدان پاس همدان فوتبال همدان پاس همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان ضمن تایید جسد پیدا شده در سد قشلاق سنندج گفت: امروز جسد برای بررسی تعیین هویت و علت مرگ، تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، امروز در فضای مجازی و کانال‌های محلی فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج پخش شد که در آن نشان می‌داد جسد یک مرد در نزدیکی سد قشلاق (وحدت) افتاده است.

بهتاش خانی‌آباد، مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

وی افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت این فرد آغاز شده است و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سد قشلاق یا وحدت، در ۱۲ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان ایران واقع شده است که آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه را تأمین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 751148

دیگر خبرها

  • تولید پایدار برق در اوج بار مصرف/ به استقبال تابستان می‌رویم
  • انحلال اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین در چندین شهر اروپایی
  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • نام جدید ورزشگاه خیبر خرم آباد؛ «لُر آره‌نا»!
  • ادعای ارتش اسرائیل: کنترل کامل گذرگاه رفح را به دست گرفتیم
  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • جلوی افت موالید را گرفتیم/ رشد نرخ باروری در ۱۴ استان