Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:23:12 GMT

لزوم فرهنگسازی در مورد بی‌خطر بودن دکل‌های مخابراتی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۵۰۲۶

لزوم فرهنگسازی در مورد بی‌خطر بودن دکل‌های مخابراتی

ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به وجود نگرانی‌هایی در مردم پیرامون مخاطره آمیز بودن امواج دکل‌های مخابراتی، لزوم فرهنگسازی در مورد بی خطر بودن این دکل‌ها را متذکر شد.

عبدالعلی کریمی چهارشنبه ۲۴ فروردین چهارشنبه در یک کنفرانس خبری که در راستای سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو برگزار شد، گفت: در دولت مردمی سیزدهم، تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های خدمات رسانی که مردم با آنها ارتباط نزدیک و بیشتری دارند باید پاسخگوی اقدامات و عملکرد خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این مسئله همواره از سوی رئیس جمهور و در استان نیز از سوی استاندار مورد تاکید قرار گرفته است که برگزاری سلسله نشست‌های خبری مدیران پاسخگو به عنوان یک اقدام خوب و موثر در همین راستا است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: مخابرات یکی از دستگاه‌هایی است که با توجه استفاده گسترده مردم از شبکه‌های ارتباطاتی، اینترنت و تلفن ثابت و تلفن همراه ارتباط گسترده‌ای با شهروندان دارد و باید پاسخگوی اقدامات خود و کاستی‌های احتمالی موجود در این بخش نیز باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: از مطالبات اصلی شهروندان استان فارس و شیراز در حوزه مخابرات، تقویت آنتن دهی تلفن همراه است که با توجه به اینکه مسئولان مخابرات راهکار اصلی حل این مشکل را نصب دکل اعلام کرده‌اند باید در خصوص بی خطر بودن امواج این دکل‌ها فرهنگ سازی شود.

او گفت: در زمینه تقویت آنتن دهی در جاده‌های استان و رفع مشکلات در این زمینه نیز باید سرمایه گذاری و کوشش بیشتری از سوی اوپراتورها انجام شود.

معاون استاندار فارس افزود: اخیرا جلسه‌ای در باره پوشش تلفن همراه در آزادراه شیراز به اصفهان برگزار کردیم تا قبل از افتتاح این پروژه مهم، پوشش تلفن همراه در طول مسیر ایجاد شود تا هموطنانی که در این مسیر تردد خواهند کرد دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانداری فارس دکل مخابراتی شیراز تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه