Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@14:44:43 GMT

کرملین: تلاش آمریکا برای تحریف اوضاع غیرقابل قبول است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۵۱۸۳

کرملین: تلاش آمریکا برای تحریف اوضاع غیرقابل قبول است

سخنگوی کرملین امروز در واکنش به اتهام‌زنی «جو بایدن» در خصوص وقوع «نسل کشی در اوکراین» تصریح کرد: تلاش آمریکا برای تحریف اوضاع غیرقابل قبول است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خبرگزاری ریانوستی، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز چهارشنبه درباره اتهام زنی شب گذشته «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا پیرامون وقوع «نسل کشی» در اوکراین تصریح کرد: تلاش برای تحریف اوضاع غیرقابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره بازداشت یک سیاستمدار حامی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از سوی اوکران نیز گفت: وضعیت مدودچوک را دنبال می کنیم و از سیاستمداران اروپایی نیز می خواهیم همین کار را انجام دهند.

«دیمیتری پسکوف» در این باره اضافه کرد: اعتقاد عمیق ما این است که محاکمه وی کاملاً با انگیزه سیاسی بوده و به بهانه های کاملاً دور از ذهن ساخته شده است. مدودچوک حتی (بعد از متهم شدن) اوکراین را تَرک نکرد. او تصمیم بسیار سختی برای شرکت در این دادگاه ساختگی اتخاذ کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با تکرار موضع پیشین روسیه درباره مذاکرات برای حل دیپلماتیک جنگ اوکراین، گفت که هرگونه مذاکره بدون حضور و مشارکت روسیه منتج به نتیجه نخواهد شد.

پسکوف در پاسخ به پرسشی درباره کنفرانس صلح اوکراین که قرار است در سوئیس برگزار شود، گفت: درک نمی‌کنیم که این کنفرانس صلح چه نقطه عطفی است! از چنین کنفرانسی چه انتظاراتی باید داشت؟ بدون حضور و مشارکت روسیه، چطور می‌توان درباره نتیجه کنفرانس صحبت کرد؟ چنین اتفاقی مطلقاً امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: این (کنفرانس) ابتکاری است که برای رسیدن نتیجه طراحی نشده است! موضع روسیه درباره مذاکرات صلح مشخص و مشهور است. موضع ما منسجم، کاملاً شفاف و رییس جمهور بارها آن را تکرار و تایید کرده است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به همراه الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی وی، ۱۱ آوریل در کرملین رایزنی کرده و بعد از آن، پوتین تاکید کرد که مسکو هرگز حل و فصل صلح‌آمیز مناقشات را رد نکرده و همواره نسبت به این راه‌حل متمایل بوده است.

کد خبر 6095202

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • فون درلاین: حمله نظامی اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است
  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • فون درلاین: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل قبول است
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است