Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، هفتاد و سومین جلسه شورای ترافیک شهر تهران عصر امروز، با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و نماینده دستگاه‌های مسئول در حوزه حمل و نقل پایتخت برگزار شد.

بحث و تبادل نظر درخصوص برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در سال ۱۴۰۱ اولین دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران‌ بود که نمایندگان وزارت کشور، پلیس راهور تهران بزرگ، شورای اسلامی شهر تهران و استانداری نظرات خود را پیرامون انتقال نمایشگاه‌ها به مجموعه شهر آفتاب بیان کردند و در انتها با موافقت شهردار تهران و اعضای جلسه، برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان سنجی جابه جایی عوارضی آزاد راه تهران-قم دومین دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که در نهایت با تاکید شهردار تهران مبنی بر لزوم هویت سازی برای تهران و ایجاد نماد در مبادی ورودی پایتخت، جا به جایی عوارضی تهران-قم با موافقت اعضای شورای عالی ترافیک به تصویب رسید.

بررسی تغییرات اعمال شده در ساعات اجرایی محدوده های ترافیکی شهر تهران، سومین دستور جلسه هفتاد و سومین جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود. ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران به مانند گذشته ۰۶:۳۰ تا ۱۷:۰۰ بدون تغییر باقی ماند.

ارائه گزارش وضعیت ایمنی و آمار تصادفات ترافیکی شهر تهران در سال گذشته، بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت در شهر تهران و مروری بر مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و ارایه راهکارهای اجرایی از دیگر بندهای دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که بخشی از آن ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 669682 برچسب‌ها ترافیک - شهری شهرداری شهردارى تهران شهر آفتاب ترافیک - مقررات طرح ترافیک نمایشگاه مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترافیک شهری شهرداری شهردارى تهران شهر آفتاب ترافیک مقررات طرح ترافیک نمایشگاه مدیریت شهری جلسه شورای ترافیک شهر تهران دستور جلسه شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!

به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

دیگر خبرها

  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران