Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  مجتبی حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت آبادان در دیداری دوستانه اظهار داشت: خوشحالم یک بازی خیلی خوب با تیم خوب صنعت نفت انجام دادیم. جا دارد از منصوریان و امیرخان قلعه‌نویی که اجازه دادند امروز یک بازی دوستانه در این زمین (الیاف) انجام دهیم تشکر کنم. این بازی برای آماده‌سازی هر دو تیم مثمرثمر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم هر دو تیم بتوانیم در ادامه راه‌ بازی‌های خوبی انجام بدهیم. 

وی در مورد اینکه با نفت آبادان در کورس رقابت جدول لیگ با هم هستیم، گفت: صنعت نفت با حضور علی منصوریان شکل و شمایل تازه‌ای گرفته است. آنچه من دیدم این است که آن ها دو تیم سرحال و آماده دارند و نفت آبادان اکنون خوب پرس می‌کند در حالیکه سال‌ها این مشکل را داشته و در دفاع و پرس مشکل داشتند. منصوریان توانسته این قضیه را حل کند. بازی تدارکاتی پرفشار و خوبی برگزار کردیم. امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم با یک رقابت سالم ببینیم چقدر می‌توان امتیاز جمع کرد. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در مورد اینکه سال‌ها  با یحیی گل‌محمدی کار کرده‌اید وهمکار او بوده‌اید اما به نظر می‌رسد اکنون دستیارانش در پرسپولیس نمی‌توانند کمک لازم را به گل‌محمدی انجام بدهند در این مورد نظرتان را می‌گویید، عنوان کرد: حق این را ندارم که در مورد همکارانم اظهارنظر کنم. از تیم پرسپولیس دور و به این تیم نزدیک نیستم آما آنچه باید بگویم این است که یک مقدار بی‌انصافی در مورد آقا یحیی می‌‌شود. پرسپولیس دوران خیلی خوبی داشته، قهرمانی‌های متوالی داشته است، در آسیا دو سال نتایج درخشانی گرفته است هم به فینال رسیدند و هم به جمع چهار تیم صعود کردند. اما در برهه‌ای که اکنون نتایج بدی هم نگرفته نباید همه چیز را زرد و منفی نشان داد. باید اجازه بدهیم کارشان را انجام بدهند و ان‌شاءالله این دوره را هم رد کنند. اتفاق خاصی رخ نداده جام حذفی بوده و تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال و فولاد هم حذف شدند. پرسپولیس هم در روزی که اسیر یکسری اتفاقات فوتبالی بود بازی را باخت وگرنه در جریان بازی تیم برتر زمین بود.

حسینی در مورد اینکه اگر تیم شما به این مرحله می‌رسید ممکن بود حتی ادعای قهرمانی داشته باشید، گفت: آن بازی با استقلال تمام شد داور ناخواسته یکسری از سوت‌ها را به نفع ما زده یکسری هم به ضرر ما سوت زده با این چیزها کنار می‌آییم و حرفه‌ای کارمان را انجام می‌دهیم. ان‌شاءالله بتوانیم این مسیر سخت را تا انتها ادامه بدهیم. در فوتبال باید سالم، درست و قوی کارتان را انجام بدهیم و زیاد اسیر مسائل حواشی نشوید.

وی در مورد اینکه چقدر این مشکلات به خاطر نبود VAR است، گفت: صددرصد. تمام بازی‌های سطح اول دنیا را تلویزیون نشان می‌دهد. VAR در خیلی از بازی‌ها کار را درست می‌کند نباید اینقدر به داوران فشار بیاوریم. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در مورد اینکه در بازی دیشب رئال و چلسی اگر VAR نبود، رئال حذف می‌شد، گفت: دقیقاً، باید یک بودجه‌ای گذاشته شود تا کیفیت زمین‌ها، ورزشگاه‌ها و بحث VAR  حل شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتبی پیکان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر که هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، دیدار نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. 

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد. 

دلیل اخذ این تصمیم درب ورودی ورزشگاه وطنی اعلام شده است؛ که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، اما این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

با این حال طبق هماهنگی‌های انجام شده، تماشاگران پرسپولیس در قسمت شمالی ورزشگاه و پشت دروازه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد. 

تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفته شده ۶۰۰ عدد است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی