Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حمیدی گفت: پیش بینی شده استان سمنان در فصل گرما با ۷۵۰ لیتر در ثانیه کمبود آب روبرو باشد و به همین منظور در این کارگروه، تامین آب به ۳۲۰ روستا و ۲۱ شهر استان سمنان به تفکیک بررسی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار سمنان می گوید: برای کاهش تنش آبی در شهر سمنان، مقرر شده ۶ حلقه چاه جدید به دبی ۱۲۰ لیتر بر ثانیه، قبل از شروع فصل گرما، حفر و تجهیز شود، علاوه بر آن حدود ۱۰۰ لیتر در ثانیه هم از چاه‌های آب دستگاه‌های اجرایی برای تامین آب شرب شهر سمنان استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمیدی گفت: در شهر شاهرود هم حفر سه حلقه چاه جدید و بهره مندی از چهار حلقه دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون عمرانی استاندار سمنان می گوید: متاسفانه برای تعداد قابل ملاحظه‌ای از روستا‌ها امسال باید با تانکر آب رسانی شود که در این زمینه هم تمهیدات لازم برای تامین تانکر و پارکینگ در دستور کار ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنش کم آبی آبرسانی به روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان

هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت: آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.

وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن باشد.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است