Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر بهاروند که انگار خودش را رییس مادام العمر سازمان لیگ می داند، حالا در نقش پدر خوانده می خواهد از حسن کامرانی فر محافظت کند...

وضعیت متزلزل حسن کامرانی فر در جایگاه دبیرکلی فدراسیون فوتبال باعث شده حیدر بهاروند ناچار شود بعد از 55 روز از سنگر بیرون بیاید!

به گزارش طرفداری، حیدر بهاروند نایب رییس معزول فدراسیون فوتبال که با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا حضورش در فدراسیون غیر قانونی است، بعد از عزل موقت شهاب عزیزی خادم از سازمان لیگ نرفت، چراکه تقریبا خودش را مالک و صاحب این سازمان می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر بهاروند که هم پیمان اصلی عزیزی خادم بود در قبال عزل موقت او اما سکوت اختیار کرد. در روزهایی که فضا به شدت علیه شهاب بود، بهاروند ترجیح داد در ظاهر خرج خود را از او جدا کند اما در تمام این روزها گفته می شد حیدر بهاروند با رییس معزول فدراسیون فوتبال در یک جبهه است. هرچند نزدیکان بهاروند ادعا می کردند او با عزیزی خادم اختلاف دارد اما باورش سخت بود که نایب رییس دوم عزیزی خادم را به همین سادگی در جناحی غیر از جناح شهاب ببینیم. شهاب عزیزی خادم برای آن که به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال برسد، با بهاروند بیعت کرده بود و با این که حیدر بهاروند در انتخابات رد صلاحیت شد و حق حضور در مجمع را نداشت، شهاب عزیزی خادم بلافاصله پس از پیروزی در انتخابات او را به عنوان نایب رییس دوم خود برگزید و در سازمان لیگ ابقا کرد.

نقش بهاروند از مجمع و انتخابات تا همایش خانوادگی اصفهان

در جلسه معروف اصفهان که همایش خانوادگی روسای هیات ها برای دفاع از شهاب عزیزی خادم بود نیز حیدر بهاروند نقش غیرقابل انکاری داشت چراکه برخی اعضای هیات رییسه بیشتر از بهاروند حرف شنوی دارند تا از عزیزی خادم و اصلا به خاطر بهاروند حامی شهاب شده اند. حتی در جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با روسای هیات ها که پشت درهای بسته برگزار شد، برخی روسای هیات ها از اعضای هیات رییسه گلایه کردند که شما وقتی قصد عزل شهاب را داشتید چرا به بهاروند آسیب زدید و حکم غیر قانونی بودن حضور او در جلسه را از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفتید که در این جلسه، یکی از اعضای هیات رییسه ناچار شد برای آرام کردن حامیان بهاروند بگوید؛ ما در ارادت به حیدر بهاروند با شما وجه اشتراک داریم!

خطر حذف کامرانی فر، بهاروند را از پشت پرده بیرون آورد

شاید همین جمله باعث شد حیدر بهاروند هم در ظاهر خرج خود را از شهاب عزیزی خادم جدا کند و این پیام را به هیات رییسه بدهد که او با عزیزی خادم در یک جبهه نیست اما وضعیت متزلزل حسن کامرانی فر، دبیرکل مورد علاقه و مورد اعتماد شهاب عزیزی خادم باعث شد حیدر بهاروند از پشت پرده بیرون بیاید و موضع خود را مشخص کند. در این که حسن کامرانی فر از سوی شهاب عزیزی خادم حمایت می شود، هیچ تردیدی نیست. دبیرکل فعلی فدراسیون که سئول نشینان مدعی هستند غلامرضا رفیعی او را به جای منصور قنبرزاده اولین دبیرکل فدراسیون عزیزی خادم به رییس معزول فدراسیون پیشنهاد کرد، خط قرمز حامیان عزیزی خادم است. ده، دوازده رییس هیاتی که فدایی عزیزی خادم هستند (البته دو نفرشان فعلا پشیمان شده اند!) در جلسه پشت درهای بسته به صورت علنی اعلام کردند هیات رییسه حق ندارد به کامرانی فر دست بزند. هیات رییسه هم به اشتباه با دبیرکل مورد اعتماد شهاب عزیزی خادم از در مدارا وارد شد اما اشتباهات پی در پی کامرانی فر که اوجش ماجرای مشهد بود (همان اتفاق تلخی که ضعف شدید دبیرکل باعث و بانی اش بود و به پای احسان اصولی نوشته شد) کار را به جایی رساند که هیات رییسه به این جمع بندی رسید او را کنار بگذارد.

ترس بهاروند از گزینه دبیرکلی فدراسیون فوتبال

خبر کنار گذاشته شدن قریب الوقوع حسن کامرانی فر خیلی زود به گوش حیدر بهاروند هم رسید و حالا در فدراسیون فوتبال این خبر به گوش می رسد که گویا بهاروند تهدید کرده اگر اعضای هیات رییسه بخواهند دبیرکل را تغییر بدهند، با او طرف هستند و او مجمع را علیه آنها بسیج می کند! به خصوص که گزینه هیات رییسه برای دبیرکلی، منتقد شماره یک شهاب عزیزی خادم است. علی خطیر که طی ماه های اخیر بیشترین افشاگری را علیه عزیزی خادم داشت و به همین دلیل و به دلیل خنده دار مصاحبه علیه بهاروند از سوی کمیته اخلاق با محرومیت مواجه شده بود، پس از آن که کمیته استیناف رای کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت اش را باطل کرد، از سوی 3 عضو هیات رییسه برای دبیرکلی نامزد شد و 3 عضو دیگر هیات رییسه هم روی معرفی او به توافق رسیدند اما حالا گویا این بهاروند است که تهدید کرده کسی نباید به کامرانی فر دست بزند.

افشاگری علیه بهاروند و طالقانی

البته در فضای مجازی گفته می شود حیدر بهاروند در بیانیه برخی اعضای مجمع در مورد اتفاقات مشهد و در تلاش جدید آنها برای استیضاح و عزل چهار عضو هیات رییسه هم نقش داشته است. در حالی که پیش از این هم اخبار موثق پیرامون هماهنگی کاظم طالقانی یکی از سه لیدر جریان حامی شهاب (طالقانی، صوفی و عبدی) با حیدر بهاروند به گوش می رسید، امروز محمد زارعی، ورزشی نویس منتقد شهاب عزیزی خادم نوشت: 

رییس غیر قانونی سازمان لیگ و مریدش (طالقانی) پشت پرده تمام کارهای انجام شده شهاب عزیزی خادم، مرید امیر اسکندری هستند. پشت بهم ریختگی فدراسیون فوتبال این دو نفر قرار دارند و آنها هستند که پیشنهاد دادند 4 عضو هیات رییسه استیضاح شوند.

خط پذیری 13 عضو مجمع از نایب رییس غیرقانونی؟!

اگر این روایت درست باشد حیدر بهاروند در حالی می خواهد به نفع شهاب و برای بازگشت او نقش آفرینی کند که حضور خودش هم در سازمان لیگ غیر قانونی است. کنفدراسیون فوتبال آسیا به صراحت اعلام کرده حیدر بهاروند غیر قانونی است و این که 13 عضو مجمع فدراسیون فوتبال همچنان از یک مدیر غیر قانونی خط می گیرند، صلاحیت آنها را هم زیر سوال می برد. البته این 13 نفر روز به روز در حال کاهش هستند و به قول یکی از کاربران توییتر؛ با 13 نفر دربان فدراسیون را هم نمی توان استیضاح کرد چه برسد به استیضاح سه یا چهار عضو هیات رییسه!

خداحافظی با بازمانده های جریان انحرافی

به نظر می رسد هیات رییسه باید خیلی زود تکلیف بازمانده های جریان انحرافی فوتبال را روشن کند. آنها که به دیدار امیر اسکندری در کلاک کرج می رفتند اگرچه اغلب شان از فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شدند اما هنوز دو سه نفر از آنها در تشکیلات فوتبال حضور دارند. این بازمانده های جریان انحرافی فوتبال که رد پای شان در آشفتگی های فدراسیون دیده می شود، باید هر چه زودتر حذف شوند. اعضای مجمع هم بهتر است فاصله ایمنی را در برقراری ارتباط با این گروه حفظ کنند تا به آتش آنها نسوزند! 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر تاریخچه ظهور گربه های سیاه در تاریخ پرسپولیس | از راه آهن و وحدت تا آلومینیوم اراک امیرحسین حسین زاده قربانی جدید فضای مجازی واکنش اهالی فوتبال به دیدار رئال مادرید و چلسی؛ لیگ قهرمانان شما را نا امید نمی کند! واکنش طعنه آمیز ویارئال به حذف بایرن مونیخ: به لیگ کشاورزان خوش آمدید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم حیدر بهاروند حسن کامرانی فر عضو هیات رییسه جریان انحرافی غیر قانونی سازمان لیگ نایب رییس پشت پرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم

به گزارش قدس آنلاین آیت‌الله رئیسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هیات دولت، ضمن اظهار تاسف عمیق نسبت به آنچه در روزهای اخیر در محیط‌های دانشگاهی آمریکا و برخی کشورهای غربی رخ داده است، شکسته شدن حرمت دانشجو، استاد، دانشگاه و مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، قانون، آزادی بیان، آزادی قلم و دفاع از حقوق انسان را فجایعی توصیف کرد که چهره حقیقی تمدن غرب را برای جهانیان آشکار و حقانیت مواضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر دروغ بودن ادعاهای غرب درباره دفاع از حقوق بشر و آزادی را اثبات کرد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه غربی‌ها با پنهان کردن چهره استبدادی و ضد حقوق بشری خود پشت شعارهای فریبنده، خود را مدافع این ارزش‌ها جا زده بودند، افزود: رخدادهای غزه پرده‌ از این چهره غربی‌ها کنار زد و امروز شاهد تقابل جریان شرافت ِقشر آگاه و فهیم دانشجویی با جریان شرارتِ سرمداران متجاوز و متجاسر به قانون، ‌ حقوق و آزادی‌های انسانی غرب هستیم و باور داریم این حضور و ایستادگی آگاهانه دانشجویان آمریکایی و غربی روشنگری و بازدارندگی موثری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا خواهد داشت.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به رویکردهای حمایتی جریان علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از حرکت‌های ضد صهیونیستی ابراز امیدواری کرد: رسیدن پیام همبستگی و حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان از حرکت اخیر دانشجویان و اساتید آمریکایی و غربی، آنها را در احقاق حقوق ملت مظلوم و مقتدر فلسطین استوارتر می‌کند.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنانش فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جامعه معلمان را بسیار روشنگرانه و چراغ راه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت کشور توصیف و تاکید کرد: عمل به این رهنمودها جریان تعلیم و تربیت کشور را روز به روز به جایگاه شایسته خود نزدیک‌تر خواهد کرد، لذا تکلیف همه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش برای تحقق این رهنمودها مضاعف است.

در جلسه امروز هیات دولت وزیر نفت در گزارشی از فعالیت‌های پالایشگاه آبادان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۴ وزیر نفت وقت با اعلام زیان‌ده بودن این پالایشگاه گفته بود، دولت حاضر است آن را رایگان واگذار کند، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در دولت مردمی با تکیه بر توان سازندگان، متخصصان و پیمانکاران داخلی و به بهره‌برداری رساندن فاز دوم این پالایشگاه انجام شد، پالایشگاه آبادان امروز یکی از سود ده‌ترین واحدهای تولیدی است که سال گذشته ۱۲ همت سودآوری داشته است.

جواد اوجی با اشاره به رسیدن تولید بنزین در این پالایشگاه از ۸ میلیون لیتر در روز در ابتدای دولت مردمی به ۱۵ میلیون لیتر، تولید گازوئیل از روزانه ۱۵ میلیون لیتر به ۱۹ میلیون لیتر و کسب رتبه نخست صادرات در بورس کالا و انرژی در سال گذشته گفت: تا ۲ ماه آینده واحد هیدروکراکر این پالایشگاه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید و مابه‌ازای ارزی تولید گازوئیل یورو ۵ آن ۳ میلیون یورو دیگر افزایش خواهد یافت.

وزیر نفت همچنین با اشاره افزایش ۲۱۰ هزار بشکه‌ای تولیدات و تامین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی تبریز، شازند، بندرامام، بوعلی و رازی، افزود: در طول فعالیت دولت مردمی تعداد محصولات تولیدی این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و با اقدامات انجام شده فقط در سال گذشته ۱۳۰۰ فرصت شغلی ثابت و غیرثابت در این مجتمع ایجاد شده که امسال نیز ۶۰۰ نفر به نیروهای شاغل در پالایشگاه اضافه و حداقل هزار نفر نیز در پیمانکاری‌های توسعه فاز ۳ آن مشغول فعالیت خواهند شد.

در ادامه جلسه امروز رئیس کل بانک مرکزی نیز با اعلام این خبر که بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است، اظهار داشت: بر اساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

محمد رضا فرزین در توضیح این گزارش افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • جسد مارادونا را از قبر بیرون می‌کشند + جزئیات | دست از سر مرده مارادونا هم بر نمی‌دارند!
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!