Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید ناصر حسینی پور در معارفه شهردار دوگنبدان اظهار کرد: انتخاب شهردار یک اقدامی است که زمان بر بود، ولی انتخابی خوب صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در تقسیم قدرت و پست باید در بین طوایف عدالت را رعایت کرد و ترک ها نیز باید این عادلانه بودن را لمس کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش شده تا این را ترک زبانها ی گچساران لمس کرده و بدانند ما عدالت را سر لوحه کار خود قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی پور افزود: بدانید من ابن کلاه نمدی ترک را برای فریب و ربا به سر نمیگذارم بلکه با اخلاص و نگاهی به دور از هر گونه تبعیض آن را قبول کرده و با انتخابات به جا صداقت خود را نشان داده ام.

وی عنوان کرد: برای انتخاب شهرداران در دو شهرستان گچساران و باشت تلاش کرده و باید نتیجه آن سربلندی باشد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید شهرداران این دو شهرستان بتوانند در خور آنها از اعتبارات و محل آلایندگی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: ما در کنار شما خواهیم بود و کمک می کنیم و نگاه ما به شما شهردار یک فرد نخبه از ایل قشقایی است و هیچ توقع شخصی برای خود یا وابستگانم نخواهم داشت.

حسینی پور بیان کرد: هیچ پیمانکاری را که با من نسبت داشته به شما معرفی نمی کنم بلکه شما با تشخیص خود اقدامات لازم دا انجام دهید.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: ما عدالت را در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم به کار برده ایم و به کسی که بخواهد از عدالت سو استفاده کرده و در حق مردم کوتاهی کند رحم نخواهیم کرد.

حسینی پور اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم این کشتی خدمت را با عزمی انقلابی در راستای خدمت به مردم حرکت دهیم اشتغال و بحث پیمانکاری و تمام مراحل سر لوحه خود قرار داده ایم 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت مجلس معارفه شهردار دوگنبدان گچساران و باشت حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشور‌های غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه‌های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیرو‌های پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • بابک زنجانی عفو شد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد