Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@12:02:58 GMT

تخریب ویلای ۶۰ میلیارد تومانی در جنگل‌های ماسال

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۶۴۷۲

تخریب ویلای ۶۰ میلیارد تومانی در جنگل‌های ماسال

آفتاب‌‌نیوز :

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در توضیح این خبر افزود: سازنده این بنا فردی غیر بومی و غیر گیلانی است و از طریق رانت توانسته است اراضی جنگلی را تصرف کرده و اقدام به ساخت بنا کند و علی رغم دستور قضایی خلع ید و قلع و قمع این ویلا در سال ۱۳۹۸، هیچ اقدامی از سوی متولیان امر در آن دوره صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دستور تخریب این بنا توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماسال صادر شده است اظهار کرد: صبح امروز حکم قضایی قلع و قمع این ویلا اجرایی شده که موجبات خشنودی مردم منطقه را به دنبال داشته است.

آقایی با بیان اینکه اموال شخصی داخل ویلا به صاحب ملک برگردانده شده است افزود: صاحب ملک به اتهامات متعددی نظیر اخلال در نظام اقتصادی و توهین به مقدسات و ... و همچنین ۳ نفر از کارکنان منابع طبیعی به جرم فساد اداری و اعطای مجوز غیر مجاز در بازداشت موقت به سر می برند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با دستور ریاست کل دادگستری استان عرصه ۳۰۰۰ متری این ویلا باید رفع تصرف شده و به منابع طبیعی برگردانده شود و خسارات وارده نیز جبران گردد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به ارزش ۶۰ میلیاردی تومانی این ویلا و ادعای واهی صاحب آن مبنی بر ارتباط با صاحبان قدرت و مکنت اظهار داشت: پیام تخریب این ویلا برای تمام کسانی است که در دل جنگل ساخت و ساز کرده و قانون را زیر پا گذاشته اند این است که دستگاه قضایی در راستای قانون و بر مدار عدالت با هیچ متخلفی مماشات نکرده و با متخلفان در هر لباس و منصبی برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تخریب ویلا ماسال جنگل خواری رانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

استون ویلا در آوریل 2023 با برتری مقابل چلسیِ گراهام پاتر، زمینه‌ساز اخراج او شد. مائوریسیو پوچتینو در آوریل 2024 از این سرنوشت فرار خواهد کرد.

دانلود (101.1MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال