Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@14:52:00 GMT

سند چشم انداز فعالیت های قرآنی ۱۴۱۴ گلستان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۶۵۱۰

سند چشم انداز فعالیت های قرآنی ۱۴۱۴ گلستان رونمایی شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، در این مراسم که شامگاه چهارشنبه برگزار شد دبیر جامعه قرآنی عصر کشور، مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج)، مدیرکل و مسئولان اداره کل سازمان تبلیغات استان و استاندار، قاریان ممتاز بین المللی و مربیان جلسات خانگی حضور داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: این سند چشم انداز ۱۵ ساله  1414_1400 شامل پنج برنامه سه ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام عباسعلی گرزین اظهار داشت: ذیل هر عنوان از سند چشم انداز فعالیت های قرآنی گلستان ۱۴۱۴  راهبردها و برنامه های مختلفی تعریف شده است و مسیر تحقق سند چشم انداز بر محورهای گفتمان سازی، کادرسازی، جریان سازی، توانمندسازی و جبهه سازی استوار است.

وی افزود: بسط، توسعه و نهادینه سازی آموزه ها و گفتمان های قرآنی در جامعه، آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص قرآنی، ایجاد جریان های جدید مردمی و بومی با استفاده از ظرفیت های حلقه های میانی، تکریم، تشویق، ارتقا، حمایت،پشتیبانی و ایجاد خودشکوفایی، شناسایی، برقراری ارتباط، شبکه سازی و هم افزایی از محورهایی  بوده که در این سند چشم انداز به آن ها توجه ویژه ای شده که امیدواریم با این سند، حرکت بزرگ فاخر فرهنگی در استان و کشور رقم بخورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مربیان جلسات خانگی قرآن در ابتدای قرن جدید پیام مهم فرهنگی را  به داخل و خارج  با عزم جدی،جهادی و انقلابی با محور قرار دادن معارف قرآنی و گسترش آن در برابر هجمه های دشمن مخابره می کنند.

حجت الاسلام گرزین اظهار داشت: در زمان حاضر ۵۰۰ مربی با برگزاری بیش از ۵۰۰ جلسه قرآنی وحدت آفرین نماد تقریب جمهوری اسلامی ایران در آغاز قرن جدید هستند.

وی بیان کرد:  قرائت امامین انقلاب کاربردی ترین قرائت از اسلام و قرآن است و به یقین با فضل الهی و با توجه به همت خادمین قرآنی در ۳۵۰  مرکز قرآنی این سند چشم انداز برپایه تفکر امامین انقلاب جامعیت پیدا کرده و بیمه گر فرهنگ و اخلاق استان می شود.

وی افزود: این سند چشم انداز برنامه جامع کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت تربیت قرآنی بوده که امیدواریم  در ۱۵ سال آینده گلستان در جهان اسلام الگویی عدالتخواهی برای زیست مسالمت آمیز بین همه اقوام و سنی و شیعه را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سند چشم انداز فعالیت های قرآنی گلستان سند چشم انداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی ظهر یکشنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

در این دوره مباحثی از قبیل سبک زندگی اسلامی و قرآنی، ابعاد سبک زندگی قرآنی در تمام عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی، پاسخگویی قرآن برای تمام نیازهای بشر، مقایسه آن با سبک‌های زندگی غربی و غیر اسلامی، انواع تعاریف متداول در خصوص سبک زندگی و میزان رواج سبک‌های غربی و غیر ایرانی و غیر اسلامی در میان نسل امروز به خصوص نوجوانان و نوجوانان، تأثیر سبک زندگی بر روی عادات و پوشش افراد بررسی شد.

در پایان این همایش سخنران برنامه به سوالات حاضرین پاسخ داده و راهکارها و پاسخ‌هایی برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی قرآنی ارائه داد.

کد خبر 6096418

دیگر خبرها

  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان