Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@12:02:33 GMT

عقب نشینی باشگاه مس رفسنجان برای جریمه ۱۵ درصدی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۶۵۲۲

عقب نشینی باشگاه مس رفسنجان برای جریمه ۱۵ درصدی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه مس رفسنجان، در جلسه امروز اعضای هیأت مدیره و محمد ربیعی مصوب شد: حسب تصمیم هیأت مدیره، حکم به کسر ۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم نیز بصورت قطعی و ۱۰ درصد دیگر نظر به رضایت سرمربی تعلیق گردید.

قبلاً هیأت مدیره، کسر ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی را اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه هیأت مدیره در کنار حمایت همه جانبه باشگاه و مجموعه مس، همدلی و همکاری سه ساله محمد ربیعی با باشگاه را که همراه با صعود به لیگ برتر، کسب رتبه ۸ در فصل قبل و رتبه ۵ در لیگ برتر تا هفته ۲۴ بوده است را قابل تقدیر و در ادامه تلاش و کوشش بیشتر مجموعه تیم را خواستار شدند.

کد خبر 5466652

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال ایران محمد ربیعی فوتبال فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران جام حذفی تیم فوتبال نساجی مازندران فوتسال مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران قهرمانی آسیا یحیی گل محمدی کشتی فرنگی هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیأت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

دیگر خبرها

  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد