Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان امروز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در مورخه ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۱، در راستای اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر بازداشت متهم یک پرونده، عوامل انتظامی شهرستان سلسله با حضور در صحنه، فرد مجلوب را دستگیر می‌کنند که تعداد ۵ نفر از بستگان شخص مجلوب با در دست داشتن میلگرد، گرز و پتک به جهت ممانعت از اجرای حکم به سمت مأموران حمله ور شده و ۲ تن از عوامل پلیس را مصدوم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به دنبال این اتفاق، عوامل پلیس سلسله حسب وظیفه ذاتی و رسالت انتظامی خود، ضمن برخورد قاطع با هنجارشکنان و عاملان درگیری با مأموران، آنان را با رعایت قانون بکارگیری سلاح و با قاطعیت دستگیر و به مرجع انتظامی دلالت دادند.

این در حالی است که تصویری تقطیع شده از حادثه مذکور توسط عده‌ای در فضای مجازی منتشر شده تا روایتی یک‌سویه از آنچه گذشته را مطرح کنند.


فرماندهی انتظامی لرستان، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم شریف شهرستان سلسله با پلیس در بحث شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه، از عموم مردم تقاضا دارد که اخبار موثق را از طریق معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و رسانه‌های رسمی دنبال کرده و از توجه به شایعات مطروحه و تصاویر منتشره تقطیع شده و مخدوش در شبکه‌های معاند و شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنند.

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه