Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی قبل گزارشی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس داده شد که حاکی از زورگیری و اخاذی مردی میانسال با تهدید اسلحه وینچستر بود. در همین راستا نیز تیمی از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحیح بوده و این فرد اقدام به زوگیری با تهدید اسلحه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا نیز گشت‌زنی‌های هدفمند و دیگر اقدامات پلیسی برای دستگیری این متهم آغاز شد و چند روز بعد ماموران کلانتری خلیج فارس موفق به شناسایی این فرد شده و برای دستگیریش وارد عمل شدند. متهم با مشاهده مأموران پا به فرار گذاشت که در عملیات تعقیب و گریز و با شلیک تیر هوایی این فرد دستگیر شد.

با دستگیری متهم خودروی وی نیز تحت بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه اسلحه وینچستر و ده‌ها عدد فشنگ که در پشت مخزن سوخت خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

متهم که در ابتدا خود را بی گناه معرفی کرده بود، مدعی شد که با اسلحه وینچستر به شکار گوزن و خرگوش می‌رفته و قصد سربه نیست کردن اسلحه را داشته که دستگیر شده است. اما بنا بر اظهارات افسر رسیدگی کننده به پرونده، این فرد با تهدید اسلحه اقدام به زورگیری از شهروندان و برخی اتباع کشورهای خارجی در ایران کرده بود که تاکنون برخی از شکات وی نیز مورد شناسایی قرار گرفته‌اند.

او همچنین گفت که اسلحه وینچستر کشف شده از متهم سلاح شکار نیست و البته شکار بدون مجوز نیز جرم محسوب می‌شود.

متهم دستگیر شده نیز درباره اینکه اسلحه را از کجا و چگونه تهیه کرده است، گفت: اسلحه را از یکی ازشهرهای غربی کشور خریداری کرده‌ام.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

۲۳۳۲۳۳

کد خبر 1621599

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس سلاح سرد شهر تهران اسلحه وینچستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: با اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

کد خبر 848901 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم اراذل و اوباش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • (ویدئو) راننده خوش‌شانس یک گوزن سفید کمیاب را دید
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران