Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از فعالان تشکل‌های دانشجویی چهارشنبه شب ضمن دیدار با رئیس جمهور، مهمان سفره افطار وی بودند.

رضا نظری مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، این نشست را صمیمانه توصیف کرده و اظهار کرد: در این دیدار در خصوص معضلات و مسایل مختلف استان نکاتی را بیان کردم که با استقبال رئیس جمهور همراه شد؛ از جمله این نکات در خصوص مدیریت آبی کشور و به ویژه پروژه‌های انتقال آب از خوزستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این دیدار با اشاره به مشاهده تغییرات بسیار قابل توجه کشور در ماه‌های گذشته، اعلام کردم تغییر مدیران ضعیف و ناکارآمد ادارت استان خوزستان جدی و فراگیر نبوده است.

وی افزود: بزرگترین موانع هم دخالت نمایندگان استان و ضعف برخی وزرا است؛ از رئیس جمهور تقاضا کردیم دستور مستقیم به وزرا بدهند که فرآیند تغییر مدیران ناکارآمد دولت سابق تسریع پیدا کند؛ او در خصوص نکات مربوط به مدیریت استان را قول پیگیری دادند.

وی با بیان اینکه از رئیس جمهور خواستار عمل کردن شرکت نفت به تعهدات اجتماعی خود در استان خوزستان شدیم، اظهار کرد: قانون اختصاص چهار درصد از درآمدهای نفتی به خود استان نمی‌رسد و حق عوارض آلایندگی نیز به طور ناقص پرداخت می‌شود؛ همچنین ظاهرا برای قراردادهای کلان که طبق قانون درصدی از آن به شهر محل امضای قرارداد باید برسد ولی دفاتر مرکزی صنایع کلان استان در تهران واقع شده و این صنایع سهمی در توسعه استان ایفا نمی‌کنند.

نظری با اشاره به گلایه از عدم حضور رئیس جمهور در دانشگاه ها و ارتباط با جامعه نخبگانی، عنوان کرد: رئیس جمهور بر دیدار با دانشجویان و نخبگان در سفرهای آینده تاکید کردند؛ در پایان نیز نامه هفت صفحه‌ای در تببین وضعیت حال حاضر استان خوزستان تقدیم رییس جمهور شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس جمهور دیدار با دانشجویان افطار با رییس جمهور افطار دانشجویان و رئیس جمهور رضا نظری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: نشست مدیران شرکت مخابرات و مدیران شرکت گاز ایران در مخابرات منطقه خوزستان با حضور مهندس امامی مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران، مهندس جنگجو مدیرکل طراحی شرکت ارتباطات سیار، فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان، معاونین و مدیران حوزه‌های شبکه ارتباطات سیار و تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان و جمعی از مدیران واحدهای مختلف شرکت ملی انتقال گاز ایران در محل سالن ویدئو کنفرانس شهید قاسم سلیمانی مخابرات خوزستان با هدف گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مشترک و ارتقای سطح خدمات از حالت عادی به سرویس زیرساختی و حیاتی برگزار شد و درخصوص افزایش همکاری و ایجاد بستر امن و پایدار و تأمین و پشتیبانی نیازهای ارتباطات مخابراتی با استفاده از زیرساخت‌های پایدار مخابرات شبکه فیبر نوری و بهره‌مندی از خدمات نوین ارتباطی و همچنین توسعه پوشش شبکه های ارتباطی با توجه به ضرورت تأمین نیازمندی‌های حیاتی انتقال گاز در حوزه تکنولوژی‌های نسل جدید در واحدهای مختلف شرکت انتقال گاز ایران در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد به بحث و گفت وگو پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این نشست بر هرگونه همکاری و تعامل دوجانبه جهت تأمین نیازهای ارتباطی واحدهای شرکت انتقال گاز مستقر در استان خوزستان اعلام آمادگی کرد

در این جلسه، در خصوص ارائه امکانات و پوشش ارتباطی از طریق سرویس تانوما به مجتمع مسکونی شرکت گاز در شهرهای میانکوه امیدیه و اهواز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه‌های مربوطه و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای رفع موانع و افزایش همکاری و تعامل فی مابین پرداختند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901150

دیگر خبرها

  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید