Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:38:03 GMT

گواردیولا: رئال مادرید پادشاه جام‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۷۷۷۴

گواردیولا: رئال مادرید پادشاه جام‌هاست

سرمربی منچسترسیتی خوشحال است که تیمش توانست با پشت سر گذاشتن اتلتیکو مادرید راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود. او به ستایش شاگردان سیمئونه پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، دیدار برگشت منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید با تساوی بدون گل به پایان رسید و این نتیجه کافی بود تا تیم انگلیسی راهی نیمه نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: اتلتیکو قهرمان اسپانیا و تیم بسیار باکیفیتی است. آنها در نیمه دوم بهتر از ما بازی کردند و خوش شانس بودیم که دروازه ما بسته باقی ماند. در نیمه نخست فرصت های خوبی را خلق کردیم. در کل باید بگویم که با شایستگی راهی نیمه نهایی شدیم.

او ادامه داد: اتلتیکو حریف بسیار سرسختی بود. هر تیمی در این ورزشگاه به مشکل برمی‌خورد. اینکه توانستیم راهی دور بعد شویم بسیار خوشحال کننده است. ما سه روز قبل در لیگ جزیره بازی سنگینی را برابر لیورپول انجام دادیم و بلافاصله راهی اسپانیا شدیم. طبیعی است که بازیکنان در چنین شرایطی خسته باشند. متاسفانه دی بروین و واکر مصدوم شدند و این مشکل بزرگی برای ماست.

گواردیولا در ادامه صحبت‌های خود گفت: شب سختی را تجربه کردیم. مصدومیت بازیکنان کلیدی کام ما را تلخ کرد با این حال باید از این صعود خوشحال باشیم. این برای سومین بار در تاریخ سیتی است که راهی نیمه نهایی می شویم. نمی توانیم در هر دیدار چهار یا پنج گل به ثمر برسانیم. ما هم انسان هستیم و نباید انتظار چیزهای عجیبی را از ما داشت.

او درباره رویارویی با رئال در نیمه نهایی گفت: رئال پادشاه جام‌هاست و کار راحتی برابر این تیم نخواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی ليگ قهرمانان اروپا راهی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت

سرمربی پیشین بارسلونا و اتلتیکو مادرید از دنیا رفت

طرفداری | سزار لوئیس منوتی که سال‌ها روی نیمکت تیم ملی آرژانتین نشست، در 85 سالگی درگذشت.

فدراسیون فوتبال آرژانتین درگذشت سزار منوتی که تیم ملی این کشور را به قهرمانی جام جهانی 1978 رساند را تایید کرده است. منوتی که در سال 1982 از هدایت آلبی‌سلسته کناره‌گیری کرد، سرمربی بارسلونا شد و در سال 1983 این تیم را به قهرمانی کوپا دل ری رساند. او در ادامه سرمربیگری در تیم‌هایی چون اتلتیکو مادرید، بوکاجونیورز، ریورپلاته، سمپدوریا و چند تیم مکزیکی و آرژانتینی دیگر را تجربه کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!