Web Analytics Made Easy - Statcounter

زرینجویی گفت: طرح ضیافت رمضان با هدف سرکشی از خانواده های شهدا در استان لرستان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود زرینجویی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت رمضان با هدف سرکشی از خانواده های شهدا در استان اجرا می شود که بیشتر تلاش شده تا با خانواده های شهدایی که در ماه رمضان به شهادت رسیده اند، سرکشی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در همه شهرهای استان انجام می شود و دیدار با خانواده های شهدا و تکریم آنها صورت می گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به ساماندهی گلزار شهدا، گفت: برای ساماندهی گلزار شهدای استان ۲۰ میلیارد تومان نیاز است که در سفر ریاست جمهوری ۱۰ میلیارد مصوب شد و با این میزان اعتبار، ساماندهی گلزار شهدا به ۹۵ درصد افزایش می یابد.

زرینجویی عنوان کرد: سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار شهدا تخصیص داده شد که بخشی از کار انجام و مابقی کار نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به مرکز توانبخشی، خاطرنشان کرد: برای این پروژه ۲۰ میلیارد تومان مصوب شده بود که قرار شده طی دو سال تکمیل، تجهیز و در اختیار افراد قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ساماندهی گلزار شهدا خانواده های شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در سفر شهرستانی به مازندران در گلزار شهدای بابل بیان داشت: دولت و مجلس برای حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مصمم هستند.

وی اظهار داشت: در سال جدید تلاش شد که دغدغه درمان خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاهش یابد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در سال جدید در بخش درمان و پرداخت معیشت والدین و خانواده‌های شهدا و جانبازان افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم؛ خاطرنشان کرد: دولت و مجلس مصمم هستند در سال جاری خدمات بهتری به خانواده‌های شهدا و جانبازان ارائه کنند.

وی تصریح کرد: اردیبهشت ماه سالروز شهادت دلیرمردان مازندران در خان طومان است که این دلاور مردان برای حفظ حرم اهل بیت(ع) رشادتهای زیادی از خود نشان داده اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای والای مقام این شهر ادای احترام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت