Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمداسماعیل حاتمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کمک های نیکوکاران به صورت نقدی و تعهد بوده است اظهار داشت: خیران بجنوردی در جشن گلریزان سال گذشته هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک کرده بودند که کمک ها در سال جاری بیش از دو برابر افزایش داشت.

وی افزود: جشن های گلریزان در سایر شهرستان های این استان نیز به صورت حضوری و مجازی تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان شمالی گفت: در مجموع خیران استانی و خارج از استان پارسال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این استان ۳۵ میلیارد ریال کمک کرده بودند.

حاتمی اظهار داشت: هم اینک ۷۰ زندانی با بدهی ۳۴۰ میلیارد ریال به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در زندان های استان محبوس هستند که چشم امید به خیران و جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان دارند.

وی افزود: در مجموع در سال گذشته ۲۰۷ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های این استان با کمک و مشارکت خیران آزاد شدند که از این تعداد ۱۹۶ نفر مرد و ۱۱ نفر زن بودند.

حاتمی میزان کل بدهی این زندانیان جرایم غیرعمد را ۸۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: از مجموع کل بدهی این مددجویان ۷۳۰ میلیارد ریال توسط شکات بخشیده شد که کمک قابل توجهی بود و همچنین ۳۵ میلیارد ریال نیز تسهیلات قرض الحسنه بود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان شمالی اظهار داشت: از مردم و خیران می خواهیم که برای کمک به آزادی زندانی جرایم غیرعمد با این ستاد مشارکت داشته باشند.

وی افزود: زندانیان جرایم غیرعمد به علت ناتوانی در پرداخت دیه های غیر عمد، حوادث کارگاهی، محکومیت مالی غیر کلاهبرداری و دعاوی خانوادگی در زندان های این استان تحمل حبس می کنند.

حاتمی گفت: مددجویان از محل کمک های خیران، وام و تسهیلات قرض الحسنه، اخذ تخفیف از شاکیان و پذیرش درخواست اعسار محکومان و تقسیط محکوم به از زندان های خراسان شمالی آزاد می شوند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان شمالی با بیان اینکه تلاش مجموعه زندان ها، کاهش هدفمند جمعیت کیفری در زندان ها است گفت: حضور سرپرست خانواده و به خصوص مادران در خانه باعث کاهش آسیب های اجتماعی و مشکلات در جامعه خواهد شد.

شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۳۰۸۲۵۲  نزد بانک ملی و شماره کارت تجارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۲۶۱۸۵ به نام ستاد دیه خراسان شمالی آماده دریافت کمک های خیران و نیکوکاران به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است.

چهارشنبه همین هفته جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود.

همچنین خیران می توانند برای کمک های نوعدوستانه خود به شماره ۳۲۲۲۰۳۴۷ تماس داشته باشند.

برچسب‌ها بجنورد آزادی زندانیان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد آزادی زندانیان خراسان شمالی بجنورد آزادی زندانیان خراسان شمالی ستاد دیه خراسان شمالی زندانیان جرایم آزادی زندانیان جرایم غیرعمد میلیارد ریال زندان ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد

استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان‌رضوی بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس کشانی؛ مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان تهران اظهار کرد: زندان‌های سطح پایتخت با میزبانی از 1794 زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی در صدر فهرست عددی زندانیان جرایم غیرعمد قرار دارد.

وی با بیان این که 119 نفر از این محبوسان را بانوان شامل می‌شوند، افزود: طبق فرآیند رسیدگی به پرونده مددجویان تحت پوشش ستاد دیه و بنا به ملاحظات مندرج در اساسنامه و شیوه‌نامه اجرایی از جمعیت تقریبا یک‌هزار و هشتصد نفره زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران در شرایط فعلی تنها 319 نفر مشمول شرایط کمک و مستحق دریافت حمایت‌های حقوقی و مردمی در راستای آزادی قرار دارند و الباقی یا بابت سوء سابقه یا تعدد جرایم عمد و غیرعمد در فهرست مددجویان واجد شرایط قرار نگرفته‌اند.

دانش‌آموزان مدرسه‌ای در تهران بدهی 3 زندانی را پرداخت کردند

کشانی با اشاره به این که بنا به موقعیت جغرافیایی و جمعیت بالا زمینه بروز جرایم و ورود ناخواسته افراد به داخل بندها در شهرستان‌های استان تهران بالاست، گفت: هر چند سال گذشته و در قالب برپایی جشن‌های گلریزان فیزیکی و مجازی و بدنبال راه‌اندازی پویش‌های انساندوستانه تعداد 660 نفر از زندانیان بدهکار غیربزهکار با کمک‌های نیکوکاران استان تهران و در قالب تلاش مددکاران ستاد مردمی دیه استان با رقم بدهی بالغ بر یک هزار و 171 میلیارد تومان از بند آزاد و به آغوش پرمهر جامعه بازگشتند اما بنا به ارقام سنگین بدهی و شرایط بعضا نامساعد معیشتی برای برخی از طبقات اجتماعی همچنان جمعیت زندانیان غیرعمد در این استان بالا بوده و برای استخلاص این زندانیان اغلب عائله‌مند و سرپرست خانه مساعدت هرچه بیشتر شخصیت‌های حقیقی و حقوقی را می‌طلبد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند