Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-09@00:33:53 GMT

نرخ رسمی ۲۲ ارز کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۸۳۸۵

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (پنجشنبه، ۲۵ فروردین ماه) اعلام کرد: بر اساس آن نرخ رسمی ۲۲ ارز کاهش و ۱۶ ارز دیگر هم افزایش یافت، اما نرخ رسمی ۸ ارز ثابت ماند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام ایبنا، بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (پنجشنبه، ۲۵ فروردین ماه) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۲ ارز کاهش و ۱۶ ارز دیگر هم افزایش یافت، اما نرخ رسمی ۸ ارز ثابت ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز پنج‌شنبه هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۴ هزار و ۸۴۱ ریال و یورو ۴۵ هزار و ۶۱۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

برپایه این گزارش، هر فرانک سوییس ۴۴ هزار و ۹۷۵ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۴۱۴ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۷۶۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۲۷ ریال، روپیه هند ۵۵۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال قیمت‌گذاری شد.

همچنین در این روز دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۵۷۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۳ هزار ۱۲۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۳ هزار ۴۳۷ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۳۵۸ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال تعیین قیمت شد. هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۳۰۵ ریال، دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۴۷۰ ریال، راند آفریقای‌جنوبی ۲ هزار و ۸۸۹ ریال، لیر ترکیه ۲ هزار و ۸۷۷ ریال، روبل روسیه ۵۰۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۹ ریال و لیر سوریه ۱۷ ریال قیمت‌گذاری شد.

قیمت دلار استرالیا هم امروز ۳۱ هزار و ۱۷۱ ریال، سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۷۹۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۲ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا یک هزار و ۲۹۹ ریال، کیات میانمار ۲۳ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۴۵۴ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۹۱۷ ریال و دینار لیبی ۸ هزار و ۹۴۲ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۹۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۵ هزار و ۳۹۱ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۹۲۷ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۴ هزار و ۳۰۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۳۶۸ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۶۳۶ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۲۶ ریال، افغانی افغانستان ۴۸۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۲ هزار و ۷۵۲ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۱۹ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۵۷۶ ریال، سامانی تاجیکستان ۳ هزار و ۳۵۸ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۱۹ ریال قیمت خورد.   بیشتر بخوانید: بانک مرکزی: اعطای خط اعتباری یا اضافه برداشت، صرفاً با اخذ وثیقه امکان‌پذیر است   انتهای پیام/ برچسب ها: ارز بانک مرکزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارز بانک مرکزی بانک مرکزی نرخ رسمی ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا به ۲۳۱۷ دلار رسید

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا تا حدی در روز چهارشنبه افزایش یافته است. افزایش تنش‌ها در خاورمیانه از قیمت طلا حمایت کرده، اما تمرکز اصلی سرمایه‌گذاران بر کاهش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۲۳۱۷ دلار و ۹ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش ۰.۱۱ درصدی به ۲۳۲۱ دلار و ۶۰ سنت رسیده است.

رژیم صهیونیستی حمله به رفح در جنوب غزه را آغاز کرده که مذاکرات آتش بس با حماس را پیچیده‌تر می‌کند. بدین ترتیب تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن افزایش می‌یابد.

به گزارش رویترز، از طرف دیگر افزایش احتمال پایین آمدن نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی به دنبال انتشار اطلاعات ضعیف اشتغال در این کشور از قیمت طلا حمایت کرده است. این خبر ارزش دلار را هم پایین آورده که خرید طلا را برای دارندگان سایر ارز‌های دنیا ارزان‌تر می‌کند.

طلا بیش از ۱۰۰ دلار پایین‌تر از اوج ماه آوریل معامله می‌شود یعنی زمانی که تهدید جنگ بین رژیم صهیونیستی و ایران تقاضا برای این فلز گرانبها را به شدت افزایش داده بود.

ارزش دلار تقریباً ثابت مانده و مانع بالا رفتن بیشتر قیمت طلا شده است. بازار‌ها منتظر سرنخ‌های بیشتری نسبت به سیاست نرخ بهره فدرال رزرو هستند.

بسیاری از مقامات بانک مرکزی آمریکا اعلام کرده‌اند این بانک در فکر پایین آوردن نرخ بهره در سال جاری میلادی است، اما احتیاج به اطلاعات قانع‌کننده بیشتری در مورد کاهش تورم دارد.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره بدون تغییر به ۲۷ دلار و ۵۵ سنت رسیده است و پلاتین با ۰.۰۹ درصد کاهش ۹۷۷ دلار و ۷۲ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اقتصاد جهانی بی رمق می شود!
  • قیمت طلا به ۲۳۱۷ دلار رسید
  • نرخ ارز امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • راهکاری برای تشویق و انگیزه سرمایه‌گذاران تدوین شود
  • بازگشت شاخص‌های پولی به پیش از تحریم
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت