Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: باید از تمام ابزار‌ها و وسایل، خصوصاً از وسایل رسانه‌ای و ارتباطی استفاده کرد تا از طریق فضای مجازی اسلام را گسترش داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار فرمانده سپاه استان قم اظهار داشت: مسائل فرهنگی در شرایط فعلی دارای اهمیت زیادی است و اگر اقدام مؤثری نشود در آینده بدتر هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله فضای مجازی، حجاب، مواد مخدر و دیگر مسائل فرهنگی باید با برنامه ریزی کامل بررسی و اصلاح شود.

وی با اشاره بر اهمیت تعلیم و تبلیغ اسلام تاکید کرد: باید از تمام ابزار‌ها و وسایل، خصوصاً از وسایل رسانه‌ای و ارتباطی استفاده کرد تا از طریق فضای مجازی اسلام را گسترش داد.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: سپاه با کمک صدا و سیما، مراکز حوزوی و دانشگاهی به اوضاع فرهنگی استان سامان دهد.

در ابتدای این دیدار نیز سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی که دبیری آن را برعهده دارد، سپاه قم را در برطرف کردن مشکلات فرهنگی استان قم دغدغه‌مند خواند.

دیبر قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی قم ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده گفت: ۷۵ مرکز با نام خانه سبز با کمک طلاب سازمان تبلیغات در محلات قم به منظور مشاوره به خانواده‌ها در حوزه‌های تربیتی، اخلاقی، ازدواج و اختلافات زناشوئی تشکیل شده است که از بین این مراکز چهار مرکز جزو مراکز اصلی ما هستند که به مشکلاتی حاد خانواده‌ها مشاوره و راهنمایی می‌دهد.

وی افزود: همچنین برای مقابله با معظل اعتیاد در ۲۰ محله خانه اعتماد ایجاد شده است که در آن‌ها کارگاه‌های ترک اعتیاد و مشاوره‌ها فردی و جمعی برای رهایی از معضل اعتیاد ارائه می‌شود و در کنار این اقدام، یک کمپ ۱۰۰ نفره ترک اعتیاد احداث شده است که در حال توسعه فضا و ظرفیت آن به ۵۰۰ نفر هستیم؛ که در آن علاوه بر ترک افراد معتاد به روش‌های تربیتی اسلامی به آن‌ها در مدت ۳ تا ۶ ماه حرفه و فعالیتی آموزش داده می‌شود که در همین مدت حضور در کمپ هم برای خود و خانواده‌های عزیزشان درآمدزایی مختصری دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فضای مجازی گسترش اسلام مواد مخدر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد

آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی شفاهی که توسط فرزندشان به سردار رادان ابلاغ شد از اقدامات وی و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.

بر اساس اعلام پایگاه پلیس، پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:

سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. انشاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم