Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی تپانچه زنان در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل به مدال طلا رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پایان سومین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل ماده تیمی تپانچه بادی زنان برگزار شد. تیم زنان ایران متشکل از الهام هریجانی، گلنوش سبقت‌اللهی و هانیه رستمیان در مرحله مقدماتی در رقابت با سه تیم دیگر با رکورد ۸۶۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۷ اول شد. ملی‌پوشان ایران در مرحله دوم نیز با رکورد ۵۶۵.۱۱ دوم شد. آنها در مرحله پایانی مقابل تیم تایلند ۱۶ بر ۱۲ به برتری رسیدند و قهرمان شدند. تایلند،  آلمان و برزیل دوم تا چهارم (آخر) شدند.

تاکنون تیم تپانچه بادی مردان به مدال نقره و دو تیم تفنگ بادی زنان و تیم میکس تپانچه بادی به مدال برنز رسیده‌اند.

جام جهانی برزیل دومین دوره جام‌های جهانی در سال ۲۰۲۲ است که از ۲۲ فروردین به میزبانی ریودوژانیرو آغاز شده و تا ۳۰ فروردین ادامه دارد. بیش از ۱۸۰ ورزشکار از ۲۸ کشور جهان در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی

رئیس کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی از انصراف احتمالی عربستان از میزبانی مسابقات رده سنی پایه خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این اتحادیه جهانی کشتی، ریاض عربستان را به عنوان میزبان مسابقات کشتی زیر 15 سال و زیر 20 سال قهرمانی آسیا (نونهالان و جوانان) معرفی کرده بود.

رقابت‌هایی که 16 تا 24 جولای (26 تیر تا 3 مرداد) قرار بود برگزار شود اما سعید یوسفی می‌گوید احتمالا آنها از برگزاری این رقابت‌ها انصراف خواهند داد.

رئیس روابط بین‌المللی فدراسیون کشتی در این‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: این‌طور که از شواهد برمی‌آید میزبان مسابقات دو رده سنی نونهالان و جوانان تغییر خواهد کرد، البته هنوز اتحادیه جهانی درباره گزینه احتمالی صحبتی نداشته، ما شنیده می‌شود عربستان به خاطر مسائل داخلی خودش، از برگزاری مسابقات منصرف شده است.

رقابت‌های قهرمانی آسیا در این دو رده سنی آزاد و فرنگی پیش از المپیک برگزار می‌شود اما پیکارهای جهانی، شهریور ماه و بعد از برگزاری المپیک به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید