Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@01:54:58 GMT

شمار قربانیان طوفان فیلیپین به ۱۲۳ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۸۷۸۷

شمار قربانیان طوفان فیلیپین به ۱۲۳ نفر رسید

ادامه جست و جو در مناطق طوفان زده فیلیپین شمار تلفات را افزایش داد. خبرگزاری میزان – تعداد قربانیان طوفان و رانش زمین در فیلیپین به ۱۲۳ نفر افزایش یافت.   به گزارش «رویترز»، تلاش ارتش فیلیپین برای جست و جو و نجات قربانیان طوفان استوایی «مگی» همچنان ادامه دارد.     در پی این جست و جو‌ها شمار قربانیان طوفان در فیلیپین به ۱۲۳ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.   وقوع طوفان «مگی» و رانش زمین متعاقب آن همچنین سبب زخمی و مفقود شدن شمار زیادی شد. ارتش فیلیپین اعلام کرد به جست و جو در مناطق حادثه دیده ادامه می‌دهد.     تصاویر هوایی تهیه شده از مناطق حادثه دیده، میزان بالای خسارات را به خوبی نشان می‌دهد.   براساس گزارش‌های دولت فیلیپین، بیش از ۱۶۲ هزار نفر بر اثر این طوفان ناچار به ترک خانه و پناه گرفتن در مراکز امدادی شده اند و ۱۴۱ هزار نفر نیز پس از تخلیه خانه هایشان در منزل اقوام خود زندگی می‌کنند.     «مگی» نخستین طوفان امسال بود که فیلیپین، مجمع الجزایری با بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ جزیره را درنوردید. این طوفان روز یکشنبه هفته جاری با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت و با تندباد‌هایی با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت به خشکی رسید. بیشتر بخوانید: تلفات شدید طوفان سال فیلیپین به ۴۰۰ نفر رسید تایید مرگ ده‌ها نفر در فیلیپین

این کشور جزیره‌ای سالانه شاهد دستکم ۲۰ طوفان گرمسیری است.   فیلیپین در دسامبر ۲۰۲۱ شاهد طوفان سهمگینی بود که شمار قربانیانش به ۴۰۵ نفر رسید.     طوفان «هایان» در سال ۲۰۱۳ از قوی‌ترین طوفان‌های استوایی بود که فیلیپین را درنوردید و مرگ ۶ هزار و ۳۰۰ نفر را رقم زد.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل فیلیپین طوفان شدید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلیپین حوادث بین الملل فیلیپین طوفان شدید قربانیان طوفان شمار قربانیان جست و جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ویتنام، کیم سانگ سیک به‌عنوان جانشین فیلیپ تروسیه و سرمربی تیم ملی و تیم زیر 23 سال این کشور قرار است آغاز فعالیت کند.

این قرارداد دو ساله است و با توجه به اینکه تروسیه خودش مدتی قبل به‌صورت رسمی برای جدایی از این تیم، تمایل نشان داده بود، فدراسیون فوتبال ویتنام تصمیم به فسخ قرارداد او گرفت تا بدین ترتیب در دو بازی باقی‌مانده از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، این مرد 45 ساله کره‌ای به‌عنوان سرمربی تیمشان روی نیمکت بنشیند. 

کیم که خودش تا سال 2013 به‌عنوان بازیکن برای جونبوک موتورز و تیم ملی کره جنوبی بازی می‌کرد، در سال 2020 وارد حرفه مربیگری شد و با تیم جونبوک موتورز در طی 3 سال توانست یک قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد. 

ویتنام با عملکردی که در سال‌های گذشته داشت، تبدیل به یک تیم شگفتی‌ساز شده بود اما تروسیه در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند. ویتنام در جام ملت‌های آسیا با قبول سه شکست در گروه ژاپن، عراق و اندونزی، خیلی زود در مرحله گروهی حذف شد و پس از آن هم در مقدماتی جام جهانی 2026، در گروهی که فیلیپین، اندونزی و عراق حضور دارند، تنها در بازی رفت برابر فیلیپین به پیروزی رسید و در سه بازی دیگر خود شکست خورده است.

البته این تیم هنوز شانس صعود دارد ولی مسیر پیشروی آنها مبتنی به کسب 2 پیروزی در مقابل فیلیپین و عراق در خرداد ماه است که البته در طرف مقابل نیاز دارند اندونزی در هر 2 بازی خود شکست بخورند!

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • ارتش اسرائیل شکست را پذیرفت/ روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات/ شمار شهدای غزه به ۳۴هزار و ۶۸۳ نفر افزایش یافت
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل