Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید ایلام، جمال اسدی در همایش گلش وحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: محفل قرآنی گلشن وحی، سراسر معنویت است و روح ایثارگری در آن موج می زند.

وی افزود: این برای اولین بار در سطح استان است که یادواره ای برای شهدای گرانقدری که در این ماه مبارک به فیض شهادت نائل آمده اند، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد استان ایلام هدف از برگزاری یادواره های بزرگداشت شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثارگری ایثارگران برشمرد.

وی گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در جهاد تبیین، برگزاری همین مراسمات شهدا است زیرا هر ملتی تاریخی دارد که به آن می بالد و یکی از بزرگترین افتخارات در طول تاریخ این سرزمین، دوران دفاع مقدس است، بدون تردید شهدا و ایثارگران بیشترین نقش را در تاریخ ملت ایران داشته اند. 

اسدی اظهار داشت: اگر ملتی بخواهد زنده بماند باید تاریخ خود را زنده نگه دارد و ملتی که تاریخ خود را به دست فراموشی بسپارد یک ملت مرده است، از این رو جامعه امروز برای زنده ماندن، نیازمند بیان واقعیت های دوران دفاع مقدس و ایثارگری های شهدا و ایثارگران است. 

وی افزود: شهدا به خاک افتادند تا امروز ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در سراسر دنیا در اوج عزت و افتخار قرار داشته باشد به برکت همین اقتداری که شهدای والا مقام برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده اند.

اسدی گفت: رییس جمهور اسلامی ایران نماز اقتدار را در کاخ کرملین بر پا نموده است تا این پیام را به جهان نشان دهد که آرمان شهدا به بار نشسته است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تاکید کرد: همه آحاد جامعه و به ویژه مسئولان موظف هستند که در مقابل عظمت شهدا و خانواده های معظم شهدا سر تعظیم فرود آورده، قدردان و سپاسگزار ایثارگری شهدا و ایثارگران باشند. 

اسدی قرائت قرآن کریم را یکی از توصیه های موکد در وصیت نامه های شهدا دانست و گفت: محافل قرآنی برای انس بیشتر جامعه با قرآن کریم و عمل به وصایای شهدا برگزار می شوند. 

در این مراسم، پس از تلاوت قرآن کریم توسط قاریان برگزیده نخبه های قرآنی شاهد و ایثارگر، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از برگزیدگان و فعالان قرآنی شاهد و ایثارگر تجلیل کردند.

برچسب‌ها ایلام بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس ایلام بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس بنیاد شهید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم