Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله عبدالملکی در جمع خبرنگاران در ارتباط با کسری بودجه سازمان، تأمین اجتماعی گفت: در حالی سال گذشته را به پایان بردیم که به صورت ماهیانه چهار هزار میلیارد تومان کسری بودجه در سازمان تأمین اجتماعی داشتیم که در طول یک سال رقمی معادل ۴۸ هزار میلیارد تومان می‌شود و رقم وحشتناکی است و در واقع کسری ۴ هزار میلیارد تومان در ماه معادل بودجه یک دستگاه بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بودجه برخی از وزارتخانه‌ها سالیانه بین ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان است که این رقم نصف مبلغی که ماهیانه از سوی سازمان تأمین اجتماعی تحت عنوان حقوق پرداخت می‌شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه سال قبل در حالی به اتمام رسید که پرداخت هیچ گونه حقوقی به تأخیر نیفتاد، افزود: علاوه بر این، یک میلیون و ۱۷۰ هزار بیمه شده در سال گذشته به تعداد بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی افزوده شد که البته تا پایان فروردین ماه امسال به تعداد آنها افزوده خواهد شد.

عبدالملکی تصریح کرد: از یک میلیون و ۱۷۰ هزار بیمه شده در سال قبل، ۷۵۰ هزار بیمه شده مربوط به نیمه دوم سال ۱۴۰۰ هستند که ۵۰۰ هزار نفر آنات بیمه شده اجباری هستند و این افراد توسط کارفرمایان بیمه شده اند.

وی اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان از کسری سال قبل را در برنامه جدید تعریف کرده است و این یک موفقیت محسوب می‌شود.

عبدالملکی همچنین به سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در همین ارتباط رئیس‌جمهور فرصت دوماهه و نیم را برای فراهم کردن مقدمات اجرایی سیاست‌ها، پیش‌نویس اسناد و لوایح آن به وزارت رفاه داده است.

کد خبر 5466877 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حجت الله عبدالملکی سازمان تامین اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی آلودگی هوا شهر تهران پلیس راهور شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شهرداری ترافیک بهزیستی علیرضا زاکانی آموزش و پرورش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی شهردار تهران سازمان تأمین اجتماعی هزار میلیارد تومان بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد