Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عزیزی با اشاره به اینکه نجلا فیلمنامه خوبی دارد، گفت: در فصل دوم نیز داستان ها و روایت های جذابی وجود دارد که مخاطب را منتظر می گذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عزیزی کارشناس رسانه در تحلیل سریال "نجلا ۲" در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: یکی از جذاب ترین آثار نمایشی، پرداختن به یک داستان دراماتیک در بستر یک برهه تاریخی می باشد و این مهم در همه جای دنیا اثبات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جذابیت سریال نجلا بر روایت واقعی است که با تخیل نویسنده در هم تنیده شده و موجب شناخت و آگاهی مخاطب از تاریخ می شود.

عزیزی با بیان اینکه مخاطب تشنه روایت های تاریخی است، افزود: همیشه سریال های تاریخی و روایت های داستان گونه دفاع مقدس جزو آثار پربازدید رسانه ملی بوده است و سریال های نجلا، کیمیا، گاندو مهر تائیدی بر این ادعاست.

این کارشناس با بیان اینکه تغییر بازیگر اصلی سریال در فصل دوم نجلا ضربه عمیقی به این سریال زد، تصریح کرد: وقتی سریالی قرار است در چند فصل ادامه پیدا کند، تغییر بازیگران می‌تواند باعث شکست سریال شود، چون مخاطب، داستان و سریال را با آن بازیگران باور کرده است و به یکباره این تغییر می‌تواند در باورپذیری‌اش تاثیر بگذارد.

وی با اشاره به اینکه نجلا فیلمنامه خوبی دارد، گفت: در فصل دوم نیز داستان ها و روایت های جذابی وجود دارد که مخاطب را منتظر می گذارد و هر پلان تشنه رسیدن به روایت جدید است.

عزیزی با تاکید بر اینکه زمان پخش سریال نجلا نامناسب بود، ادامه داد: این سریال در نوروز با اقبال مواجه نشد اما در ماه مبارک رمضان مخاطبان بیشتری را با خود همراه کرد.

وی افزود: در فصل دوم نجلا به پس زمینه های تاریخی بیشتر پرداخته شده و این مهم یکی از نقاط قوت فیلمنامه است که تاکنون در کمتر سریال دفاع مقدس دیده شده است.

این کارشناس گفت: اگرچه روایت سریال جدی است اما به دلیل نقش "عطا" طنز پنهانی نیز در آن وجود دارد و طنز به هویت شخص می خورد و ساده دلی که در این نقش وجود دارد، مخاطب را به خود جذب می کند.

عزیزی بیان کرد: «نجلا» روایت دراماتیک و عاشقانه‌ لایه رویین آن است و چاشنی طنز نیز دارد و مخاطب می‌تواند ضمن لذت از یک روایت عاشقانه با بخشی از تاریخ معاصر نیز آشنا شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بازی های خوب، طراحی صحنه و چهره و لباس، موسیقی جنونی تیتراژ پایانی و راکورد لهجه جنوبی از نقاط قوت سریال نجلاست و همه اینهاست که یک فرم درست و جذاب یک اثر نمایشی را می‌سازد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوهای مخفیانه بین عربستان سعودی و اسرائیل در طول جنگ غزه خبر داده و آن را فاش کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوهای مخفیانه بین عربستان و اسرائیل در طول جنگ غزه خبر داده و آن را فاش کردند.

کانال 12 رژیم صهیونیستی در گزارش خود آورده است که در جریان جنگ غزه، تماس‌های ویژه‌ای به صورت مخفیانه برای عادی سازی روابط و انعقاد یک توافق تاریخی بین اسرائیل با عربستان سعودی صورت گرفته است.

پیش‌تر «میدل ایست نیوز» به نقل از یک مقام آگاه، جزئیات توافق امنیتی و نظامی و سیاسی آمریکا و عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را که به عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو ختم می‌شود، فاش کرد.

به گفته این مقام آگاه، توافق امنیتی دیپلماتیک آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین به مراحل نهایی خود رسیده و دولت آمریکا درباره آن با ولیعهد عربستان به توافق رسیده است.

به گفته این مقام، محور دوم توافق تسهیل دستیابی عربستان به سلاح‌های پیشرفته امریکاست.

همچنین در محور سوم، دو کشور درباره برنامه هسته‌ای غیر نظامی تابع نظارت شدیدی توافق کرده‌اند که به موجب آن عربستان می‌تواند از منابع اورانیوم خود برای رآکتورهای هسته‌ای استفاده کند.

این مقام در ادامه تأکید کرد که در برابر، عربستان متعهد شده که سرمایه‌گذاری‌های چین در خاک عربستان و نیز روابط نظامی خود با چین را محدود کند و سامانه‌های پدافندی جدید خود را کاملا با تسلیحات آمریکایی نوسازی کند، تعهدی که منافع بسیاری برای تولیدکنندگان سلاح آمریکایی خواهد داشت و به ارتش‌های دو کشور امکان همکاری متقابل را می‌دهد.

این مقام آگاه تأکید کرد که عربستان در ازای همه این توافقات روابط خود را با رژیم صهیونیستی برقرار خواهد کرد با این شرط که «بنیامین نتانیاهو» متعهد به همکاری برای برقراری راه حل دو دولتی با همکاری تشکیلات خودگردان فلسطینی پس از اصلاح آن باشد.

جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت