Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتفاقی که امسال تنها با خرید بلیط هواپیما دوحه و سفر به این شهر برای تماشای جام جهانی اتفاق می‌افتد.

خوشبختانه، امسال یکی از تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی، تیم ملی کشورمان است و از این رو، طرفداران ایرانی می‌توانند به راحتی و با خرید بلیط هواپیما ارزان دوحه از مرجعی مطمئن و ارزان همچون فلای تودی، به این شهر سفر کنند و در این رویداد مهم ورزشی، حامی تیم ملی کشورمان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با ما همراه باشید زیرا در ادامه قصد داریم تا ارزان ترین پروازهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را که می‌توانید از مبدا شهرهای مختلف ایران به مقصد دوحه خریداری کنید را به شما معرفی کنیم.

کدام ایرلاین ها، ارزان ترین بلیط هواپیما دوحه را ارائه می دهند؟

همانطور که گفتیم، در این مطلب قصد داریم تا ارزان ترین پروازهای دوحه را به شما معرفی کنیم اما قبل از آن، بیایید تا کمی درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و فلسفه آن بیشتر برایتان بگوییم.

جام جهانی، سری مسابقات جهانی فوتبال است که از سال ۱۹۳۰ تا به حال، هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. هر چند که این مسابقات، در سال‌های ۱۹۴۲ و ۱۹۴۶ برگزار نشد اما به جز این دو سال، جام جهانی به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهانی طبق برنامه و منظم، برگزار شده است.

تا به حال، ۲۱ بار جام جهانی برگزار شده و رویداد پیش رو، بیست و دومین دوره خواهد شد. تا به حال، هشت کشور موفق به قهرمانی در این مسابقات شده‌اند که از میان آنها، برزیل با پنج دوره قهرمانی، رکورددار است.

و اما همانطور که می‌دانید؛ امسال جام جهانی در دوحه، پایتخت کشور قطر برگزار می‌‎شود و زمان زیادی تا شروع آن باقی نمانده است. نکته جالبی که درباره این دوره از جام جهانی وجود دارد این است که برعکس هر دوره و به خاطر گرمای قطر، این بار به جای تابستان، فصل پاییز این تورنمنت برگزار می‌شود. تاریخ برگزاری این مسابقه، ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر مطابق با ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر است. قطر برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر این مسابقات، مدرن‌ترین ورزشگاه‌های جهان که به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز هستند را در شهرهای مختلف خود ساخته است.

کشور قطر به عنوان میزبان این دوره از مسابقات، توانسته تا به خوبی از پس تهیه تمامی تدارکات این مسابقه بربیاید و از همین حالا، همه چیز برای یک سفر همه چیز تمام به قطر مهیا است. از برنامه‌های پروازی مختلف با ایرلاین‌های گوناگونی مثل قطر ایرلاین برای خرید بلیط هواپیما دوحه گرفته تا ساخت یا مجهز کردن بهترین هتل های دوحه و دیگر شهرهای قطر، همگی از قبل صورت گرفته است. تنها کافیست تا برای حضور در این تورنمنت و تماشای بزرگترین رویداد جهان، بلیط هواپیما دوحه و ررزو هتل در این شهر را از طریق مرجعی ارزان و مطمئن همچون فلای تودی، انجام دهید. می‌توانید با مطالعه راهنمای سفر به قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ فلای تودی، اطلاعات کاربردی بسیاری درباره سفر به دوحه و شرکت به عنوان یک تماشاگر در این تورنمنت را به دست بیاورید.

برای سفر به قطر و کشور دوحه از مبدا ایران، می‌توانید بلیط هواپیما دوحه را از شهرهای تبریز، مشهد، تهران، لار، شیراز و اصفهان تهیه کنید. هرچند که بیشتر پروازها، از مبدا پایتخت هستند و از این رو و با استناد به آمار و ارقام فلای تودی، بلیط هواپیما تهران دوحه پرفروش‌ترین بلیط از ایران به مقصد قطر است.

در حال حاضر و مصادف با تاریخ برگزاری جام جهانی قطر، ایرلاین‌های قطر، ترکیش، کویت ایرویز، فلای دبی، لوفتهانزا، اتحاد ایرلاینز، سلام ایر، آسترین، آنادولو جت، سلطنتی اردن، ای پی جی، سعودیا و بسیاری از دیگر شرکت‌های بین‌المللی دیگر، از ایران به مقصد قطر پرواز برگزار می‌کنند.

اما نکته مهمی که درباره این پروازها وجود دارد این است که قیمت بلیط آنها همگی با هم یکسان نیست. برخی از آنها بسیار ارزان و مناسب هستند اما برخی دیگر، بسیار ارزان‌تر و البته، مقرون به صرفه‌تر هستند.

ما برای برررسی پروازهای ارزان، به سراغ سایت فلای تودی به عنوان معتبرترین و البته ارزان ترین پلتفرم خدمات گردشگری رفته‌ایم. در این سایت، پروازهای اکونومی از مبدا تهران به مقصد دوحه را در بازه زمانی برگزاری جام جهانی جستجو کرده‌ایم و در حال حاضر، پروازها به ترتیب اولویت از ارزان ترین به گران‌ترین، توسط هواپیمایی قطر ایرلاین، ترکیش و کویت ایرویز برگزار می‌شوند.

بیشترین گزینه‌ها برای خرید بلیط هواپیما دوحه در قالب سیستمی و نرخ ویژه ارائه شده‌اند. البته می‌توانید در فلای تودی از فیلترهایی همچون سریع‌ترین پرواز، بهترین تجربه، زودترین زمان رفت و دیرترین زمان رفت هم برای پیدا کردن پرواز مورد نظرتان استفاده کنید.

ضمن این که با استفاده از نمودار قیمتی و تقویم قیمتی، این امکان برایتان وجود دارد تا به راحتی قیمت پروازها در تاریخ‌های مختلف که البته در حوالی سفر شما هستند را به صورت اصولی‌تر مورد بررسی قرار دهید و با خیال راحت، بلیط هواپیما دوحه را بخرید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما دوحه از فلای تودی

برای خرید پرواز دوحه از فلای تودی، ابتدا در قسمت پرواز خارجی سایت، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد (دوحه)، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و دیگر اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و در آخر، روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید. پس از چند ثانیه، تمامی پروازهای دوحه برای شما نمایش داده خواهند شد.

لیست پروازها به صورت سیستمی از ارزان ترین پرواز نمایش داده می‌شوند و بر این اساس می‌توانید تا اطلاعات دقیقی مثل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف‌ها، مدت زمان توقف‌ها، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده کنید. همچنین در قسمت "جزئیات بیشتر این پرواز" اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز، به صفحه ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می‌توانید ایرلاین‌های چارتری و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط هواپیما دوحه را خریداری کنید.

کد خبر 669806 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی هواپیما - پروازها جام جهانی قطر ۲۰۲۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی هواپیما پروازها جام جهانی قطر ۲۰۲۲ جام جهانی ۲۰۲۲ ترین پرواز ارزان ترین ایرلاین ها فلای تودی ارزان تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا روز ۹ مه (۲۰ اردیبهشت) تمدید کرد. این شرکت از فضای هوایی ایران نیز تا اطلاع ثانوی برای پروازها به سوی آسیا استفاده نخواهد کرد.   به گزارش عصر ایران به نقل از دویچه وله؛ لوفت‌هانزا در پی بروز تهدید ایران به حمله علیه اسرائیل و عملی‌کردن این تهدید پروازهای خود به هر تهران و تل آویو را به حال تعلیق درآورد. قرار این بود این تعلیق در مورد ایران ۳۰ آوریل (11 اردیبهشت) خاتمه یابد ولی فعلا تا ۹ روز دیگر تمدید می‌شود.   لوفت‌هانزا روز دوشنبه ۲۹ آوریل در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پروازها به تهران نوشت: «امنیت مسافران و خدمه هواپیماهای این شرکت پیوسته بالاترین اولویت بوده‌ است.»   این اطلاعیه همچنین می‌گوید که لوفت‌‌هانزا در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد". کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟