Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:35:51 GMT

مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۹۳۶۵

مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از مدیران مدارس خواست رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

فضل الله رنجبر امروز(۲۵فروردین) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه با قدردانی از اولیای دانش آموزان برای همکاری در امر حضوری شدن مدارس، اظهار کرد: حضور دانش آموزان در مدارس نشاط و شادابی را به متن جامعه بازگردانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، از مدیران مدارس شهرستان کرمانشاه خواست ماسک زدن دانش آموزان و رعایت پروتکل های بهداشتی را در مدارس و کلاس های درس جدی بگیرند.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا، گفت: از مدیران مدارس انتظار داریم خانواده ها را برای واکسیناسیون دانش آموزان ترغیب کنند.

وی سپس با بیان اینکه هیچ چیز جای آموزش حضوری را نمی گیرد، ابراز امیدواری کرد: با حضوری شدن مدارس در مدت باقیمانده تا پایان سال تحصیلی بخشی از افت تحصیلی ایجاد شده در اثر مجازی بودن آموزش ها در دوران کرونا مرتفع شود.

رنجبر در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته معلم، گفت: تشکیل ستاد بزرگداشت هفته معلم در شهرستان در برنامه قرار گرفته است.

رنجبر سپس با اشاره به  کمبود نیروهای خدماتی در مدارس، گفت: قرار شده کمبود نیروهای خدماتی از طریق مکاتبه با مجمع نمایندگان به صورت کشوری پیگیری شود.

رنجبر  گفت: نوروز امسال ۲۵ هزار نفر در مدارس استان اسکان داده شدند که بیشترین آن سهم شهرستان کرمانشاه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كرمانشاه کرونا در ایران پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل های بهداشتی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در مراسمی که بمناسبت ۷ اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل ونقل و آموزش نکات ایمنی ترافیک وعبور و مرور بین دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌های ارومیه برگزار شد، افزود: در مراسم امروز ۱۳مدرسه و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر حضور دارند که از آموزش‌های لازم ایمنی و ترافیکی بهره مند می‌شوند.   وی با اشاره به اینکه هدف از همایش ایمنیِ ترافیک دانش آموزان را افزایش حساسیت‌ها به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقا فرهنگ ترافیکی است، تصریح کرد: در مجموع ۲۸مدرسه در سطح استان آذربایجان غربی زیر پوشش طرح آموزش و ایمنی سازی مدارس حاشیه راه‌ها قرار گرفتند چراکه یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار برای کاهش میزان تلفات و آمار تصادفات رانندگی، نهادینه کردن موضوع ایمنی و فرهنگ ترافیکی و آموزش دانش آموزان حاشیه راه‌ها است.   مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی یاد آور شد: در قالب اجرای این طرح اقلام کمک آموزشی از جمله کیف، دفتر و لوازم التحریر، تجهیزات ایمنی، کتابچه‌های آموزشی در بین دانش آموزان توزیع و در کنار ان با بهره مندی از شیوه‌هایی همچون نمایش کودک و با بهره مندی از ابزار‌های کودک پسند مفاهیم مربوطه اموزش داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم