Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و توانایی در منطقه است، ارتشی که خود را فدای ملت می داند و در جهت آرامش و امنیت آنان همواره آماده جانفشانی است.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم افطار با هنرآموزان مرکز آموزش تخصص های هوایی شهید خضرایی ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و هنرآموزان با اشاره به اهمیت جایگاه آنان اظهار کرد: شما عزیزان آینده‌سازان نیروی الهی هوایی هستید که توفیقی الهی نصیبتان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا این توفیق تنها از آن کسانی است که تمام وجود خود را در راه ارتقاء و پیشرفت کشور عزیزمان ایران به کار گیرند و این همان مولفه ای است که می تواند شما را تبدیل به یک نظامی تمام عیار کند.

وی افزود: بی تردید در این راه موانع بسیاری بر سر راه شما عزیزان خواهد بود که باید با صبر و روشن بینی از این موانع عبور کنید و در ساخت کشوری مقتدرتر بکوشید تا ان شاءالله در درگاه خداوند تبارک و تعالی روسفید شوید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به هنرآموزان تصریح کرد: علم، دانش، ایمان و تقوا مولفه های اصلی سربازان ولایت مدار است که می طلبد این مولفه های ارزشمند را در خود پرورش دهید و با توسل به خداوند و تلاشی مضاعف می توانید این موارد را در وجود خود نهادینه کنید تا بتوانید در آینده این نیرو، سرباز مخلص برای این مرز و بوم باشید.

واحدی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و توانایی در منطقه است، ارتشی که خود را فدای ملت می داند و در جهت آرامش و امنیت آنان همواره آماده جانفشانی است و این همان تعصب میهن پرستی و مردم دوستی است که در کارکنان این نیروی مقتدر و توانمند نهادینه شده است.

در پایان این  دیدار، مراسم معنوی افطار با حضور هنرآموزان مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران ، فرمانده نیروی هوایی ارتش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده نیروی هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد

سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است