Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:13:26 GMT

رئیسِ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۹۴۷۹

رئیسِ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان مشخص شد

ایسنا/اصفهان با تشکیل جلسه رسمی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان، رئیس،نوابِ رئیس و سخنگوی این شورا انتخاب شدند.

در جلسه رسمی  شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان که شامگاه (چهارشنبه، ۲۴ فروردین) در محل حزب اتحاد ایران اسلامی شعبه اصفهان تشکیل شد، اعضای جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان با رای حاضرین انتخاب شدند که بر این اساس مرتضی طهرانی به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان انتخاب شد و محسن باستانی و رضا تیموری به‌عنوان نواب رئیس؛ حیدرعلی حجتی، سخنگو و مهدی توکلی به‌عنوان دبیر این شورا برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد منتخب به ترتیب از احزاب و تشکل‌های حزب اتحاد، توسعه ملی، نور و امید، انجمن اسلامی معلمان و سازمان عدالت و آزادی هستند.

به گزارش ایسنا، ۵ نفر از روسای کمیته‌های پنجگانه که از اعضاء دیگر شورا هستند در جلسه آینده انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استانی سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی بخش تعاون با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در هفته کار و کارگر با محوریت کارگران و توجه به تولید و اشتغال در حال برگزاری است.

باقری با اعلام اینکه کارگران نخبه، برتر و فرهنگ کار کردن را ترویج دهیم، تصریح کرد: توجه ویژه به تولید اولویت مهم دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بسیج کارگری در کنار هستند، ادامه داد: مقام معظم رهبری چندین سال توجه ویژه‌ای به حوزه اقتصاد و اشتغال دارند و این وظیفه را سنگین‌تر می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه جلسات شورای هماهنگی به صورت میدانی و شهرستانی برگزار می‌شود، افزود: در این جلسات مشکلات مردم به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

در این جلسه مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گزارشی از اقدامات ارائه و بر استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری بین‌بخشی در راستای رفع مشکلات جامعه هدف تاکید کردند.

کد خبر 6089910

دیگر خبرها

  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است