Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال معتمدی زاده در آئین افتتاح ۱۲ پروژه برق رسانی شهری و روستایی شهرستان چرام، گفت: ۱۲ پروژه برق رسانی شهری و روستایی با اعتباری بیش از ۶۵ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.

او کاهش نوسانات، ناپایداری شبکه ای، کاهش نرخ تلفات انرژی، بهره گیری از فناوری روز شبکه ای و رضایتمندی مُشترکین برق را از مهمترین اهداف افتتاح این پروژه ها عنوان و می گوید: ۳۷۰ اصله پایه برق فشار متوسط و ضعیف، ۳۲ کیلومتر طول شبکه های برق احداث شده و ۲۱ دستگاه ترانسفورماتور جدید در ۱۲ پروژه برق رسانی عنوان شده بکار گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدی‌زاده گفت: در بهره برداری از این پروژه ها ۳۰ هزار تن در قالب هشت هزار خانوار از آن بهره مند خواهند شد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، سه روستای شهرستان چرام با ۲۴ خانوار و اعتباری معادل ۷۵۰ میلیون تومان نیز اکنون از نعمت برق پایدار بهره مند شدند.

معتمدی زاده از تحویل ۱۳۰ نیروگاه خورشیدی با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال معادل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به عشایر شهرستان چرام هم خبر داد.

او در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای پروژه برق رسانی با استفاده از پایه "کامپوزیتی" برای اولین بار در این استان و در شهرستان چرام خبرداد و می گوید: بنا داریم در روستاهایی که سخت گذر بوده و امکان جابجایی پایه های برق بسختی صورت می گیرد از پایه های برق کامپوزیتی استفاده کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، این پایه ها علاوه بر اینکه قابلیت سادگی در جابجایی و حمل را دارند امکان سرقت از شبکه های برق را به پایین ترین حد ممکن می رساند.

معتمدی زاده اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه "کامپوزیتی" در روستای "دلی باریک" شهرستان چرام را بیش از ۵۵۰ میلیون تومان ذکر و گفت: تعداد پایه های کامپوزیت احداث شده ۳۰ اصله، طول شبکه فشار ضعیف برق ۹۰۰ متر، تعداد چراغ روشنایی معابر LED  استفاده شده ۳۵ دستگاه و تعداد پایه چوبی احداث شده در این پروژه هم پنج اصله بوده است.

او از به بهره برداری رسیدن پروژه های متعدد برق رسانی در امسال هم خبر داد و می گوید: براساس برنامه های پیش بینی شده، پروژه های متعددی در صنعت برق این استان در امسال به بهره برداری می رسد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، مهمترین پروژه برق رسانی که در ماه های اول امسال به بهره برداری می رسد خط دو مداره برق سردار شهید سلیمانی از ایستگاه سرپری دهدشت تا چاروسا با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد تومان است.

معتمدی زاده با بیان اینکه پروژه های برق رسانی به روستاهای فاقد برق که کُد روستایی از وزارت کشور داشته باشند با شدت بیشتری پیگیری می شود، می گوید: در تابستان امسال نیز شرایط سختی را به دلیل کاهش نزولات آسمانی در تامین برق پایدار خواهیم داشت.

او گفت: از مردم استان مصرانه می خواهیم در مصرف برق نهایت صرفه جویی را داشته تا بتوانیم از پیک تابستان امسال بدون خاموشی و قطعی برق گذر کنیم.

فرماندار شهرستان چرام هم در این آئین با برشمردن برخی از ویژگی های توسعه این شهرستان، تاکید کرد که شهرستان چرام قابلیت های متعددی برای توسعه دارد و با اجرای پروژه های زیرساختی می توان به این قابلیت ها دست یافت.

 سیدعبدالرحمان توفیقیان گفت: اراضی حاصلخیز، آب مناسب و موقعیت جغرافیایی شهرستان چُرام شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاری در حوزه های کشاورزی و صنعتی برای سرمایه گذاران می تواند فراهم کند.

او از تلاش دولت سیزدهم برای برون رفت مشکلات کنونی شهرستان چرام هم خبر داد و می گوید: امیدواریم با تخصیص اعتبارات کلان و حضور مستمر دستگاه های متولی شاهد رفع مشکلات کنونی مردم این شهرستان از برخی مشکلات باشیم.

توفیقیان از مردم به ویژه کشاورزان این شهرستان خواست با توجه به فرارسیدن گرمای زودرس در مصرف برق، مدیریت های لازم را داشته باشند.

بفرماندار شهرستان چرام از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در به بهره برداری رساندن پروژه های برق رسانی در این شهرستان تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شرکت برق برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق پروژه برق رسانی بهره برداری شهرستان چرام معتمدی زاده پروژه ها پایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد