Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:18:12 GMT

رخوت در ساخت موزه دفاع مقدس را با کار جهادی جبران کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۹۵۵۹

رخوت در ساخت موزه دفاع مقدس را با کار جهادی جبران کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح پنج شنبه در شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با اشاره به روز پنجم اردیبهشت ماه و سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: وقتی شرایط آن زمان را در نظر بگیریم، درمی‌یابیم که این اتفاق بنا به گفته امام خمینی در واقع یک معجزه بود.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در این حادثه قدرت نظامی و در حقیقت ابهت آمریکا شکسته شد، بیان‌کرد: شاید برخی از نگاه‌های لیبرالی از برجسته کردن اتفاق طبس خوششان نیاید ولی در واقع ما وظیفه و مسئولیت خود را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قناعت ادامه‌داد: از آنجایی که مسجد شکر و محل وقوع حادثه در حاشیه یک جاده مواصلاتی و در راه زائران مشهد مقدس است، می‌تواند تبدیل به مکان فرهنگی برای بازدید مسافران و همچنین یک استراحتگاه برای آنان باشد.

وی گفت: ما باید حادثه طبس را هم برای مسافران و هم نسل نو به درستی تبیین کنیم چرا که واقعه طبس قابل طرح شدن در ابعاد بین‌المللی نیز است.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه رخوت چند ساله در زمینه ساخت موزه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی را باید با کار جهادی از بین ببریم، اظهار کرد: موزه دفاع مقدس هر استان آبروی آن منطقه است و از این نظر باید نسبت به ساخت آن باید حساسیت داشته باشیم.

قناعت با تأکید بر اینکه مکان موزه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی باید از نظر ظاهری نیز زیبا و بهترین باشد، بیان‌کرد: از حیث ساخت موزه عقب ماندگی‌های سنتی داریم و باید کار را در یکی- دو سال آینده به نحو قابل قبولی پیش ببریم وگرنه پاسخی برای افکار عمومی نخواهیم داشت.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ایثارگران و شهدای دفاع مقدس خراسان جنوبی نباید برای نسل جدید ناشناخته باقی بماند و همه ما در این زمینه باید احساس وظیفه داشته باشیم.

قناعت با تأکید بر اینکه در تدوین دانشنامه دفاع مقدس می‌توانیم از تجربه سایر استان‌ها نیز استفاده کنیم، اظهار کرد: کار دانشنامه یک موضوع تخصصی است و باید با فعال کردن کارگروه‌های ذیل دانشنامه نگذاریم کار به تعویق بیفتد.

وی یادآور شد: در سال جاری پیرامون حادثه طبس با برنامه‌ریزی مناسب در محل حادثه باید برنامه باشکوهی اجرا شود.

کد خبر 5466876

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی موزه دفاع مقدس بوشهر ویروس کرونا گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک جام جهانی 2022 قطر ماه مبارك رمضان دفاع مقدس خراسان جنوبی خراسان جنوبی موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز