Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@11:09:45 GMT

احتکار ۶۰۰ تن برنج در شهرری

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۹۵۹۶

احتکار ۶۰۰ تن برنج در شهرری

فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی که اقدام به احتکار نزدیک 800 تن اقلام ضروری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره مهم‌ترین اقدامات پلیس ری در روزهای اخیر اظهار کرد: ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد درگیری و رعب و وحشت در حوزه استحفاظی شهرری در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را آغاز کردند که در جریان آن مشاهده کردند چهار فرد شرور با استفاده از قمه و چاقو در حال عربده کشی و نزاع با هم هستند که این موضوع موجب وحشت شدید مردم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران پلیس هر چهار شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت: چهار متهم دلیل اقدام خود را درگیری بر سر اختلافات قبلی اعلام کردند. برای این افراد پرونده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.  

فرمانده انتظامی ویژه شهرری همچنین از  از کشف یک انبار بزرگ احتکار کالاهای اساسی در این منطقه خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی ویژه شهرری در پی کسب اخباری درباره احتکار مقادیر زیادی برنج، حبوبات، شکر، روغن و ... در یکی از انبارهای واقع در محدوده حسن آباد، رسیدگی به موضوع را آغاز کرده و متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.  

جلیلیان ادامه داد: هماهنگی لازم با مقام قضایی انجام شده و ماموران در عملیاتی به این انبار رفته و در بازرسی از آن  ۶۰۰ تن برنج، ۱۵۰ تن حبوبات، ۳۰ تن شکر و ۱۲ تن روغن احتکار شده را کشف کردند.

به گفته وی، با دستور مقام قضایی کلیه این اموال که ارزش آن در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شده بود، در همان محل توقیف و انبار پلمب شد. همچنین پنج نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات برای شناسایی دیگر افراد احتمالی مرتبط با این پرونده همچنان در حال انجام است.

انتها پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: حسن آباد ، شهر ری ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان ، احتکار

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حسن آباد شهر ری احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت