Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بخش بین الملل کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعلام کرد: در جهان امروز فرهنگ و دیپلماسی نقش مؤثری در روابط کشورها ایفا می‌کنند و این در حالی است که جهان اسلام در عین وحدت از تکثر فرهنگی برخوردار است.

در این میان به نمایش گذاشتن عناصر فرهنگی متنوع با وجوه مشترک می‌تواند نقش مؤثری را در استحکام و قوام وحدت جوامع به ویژه جهان اسلام ایفا کند به همین منظور، کارگروه ساماندهی مد و لباس ایران با همکاری دانشگاه‌ها و نهادها در تاریخ ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ رویداد تخصصی پوشاک سنتی جهان اسلام را که نمایشگاهی از لباس‌های سنتی کشورهای مسلمان به همراه عکس و فیلم از فرهنگ رمضان با حضور معدودی از برندهای اسلامی را در مجموعه فرهنگی برج میلاد برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش علمی این رویداد اساتید و هنرمندان حوزه مد و لباس کشورهای اسلامی به صورت مجازی و حضوری، حضور خواهند داشت و کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود.

کد خبر 5466821

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت پوشاک مد و لباس جشنواره مد و لباس معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی اسباب بازی ایرانی هفته هنر انقلاب اسلامی ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان تازه های نشر نمایشگاه کتاب تهران انقلاب اسلامی هنر انتشارات سروش علوم انسانی انقلاب اسلامی ایران جشنواره اسباب بازی جشنواره ملی اسباب بازی جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود