Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: خیلی از نیروهای تحصیل کرده شهرستان از حضور در مجموعه نفت و گاز محروم شدند.

وی افزود: برای اشتغال در این مجموعه تنها از نیروهای چهار شهرستان جنوبی استفاده می‌کنند و از طرفی دیگر برخی افراد از استان‌های همجوار نیز حضور دارند ولی زمانی که می‌خواهند نیرو تعدیل کنند از شهرستان دشتی انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتی گفت: از ظرفیت نیروهای جوان تحصیل کرده شهرستان در مجموعه نفت و گاز استفاده شود.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال کارهای خوبی در شهرستان شروع شده که می‌طلبد مدیران استانی در شهرستان حضور پیدا کنند.

بحرانی تصریح کرد: برای توسعه زیر ساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان اعتبارات شهرستان جوابگو نیست.

وی ادامه داد: مدیران استانی برای اجرای برنامه‌های شهرستان پای کار بیایند و به صورت میدانی حضور پیدا کنند تا خدمت خوبی به مردم بدهیم.

بحرانی گفت: استفاده از نیروهای جوان برای پست‌های مدیریتی در سطح شهرستان در حال انجام است.

وی گفت: با همراهی ائمه جمعه و مدیران اتحاد و همدلی خوبی در سطح شهرستان وجود دارد که خروجی آنها خدمت به مردم است.

کد خبر 5466985

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر علی بحرانی دشتی بوشهر ویروس کرونا گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک جام جهانی 2022 قطر ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)

به گزارش ورزش سه، کوین یامگا ستاره مصدوم استقلال در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند و روز گذشته با استقبال ویژه هواداران استقلال رو به رو شد.

یامگا که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم ادامه فصل را از دست داده بود با چشم‌بند مخصوص در تمرینات این تیم شرکت می‌کند تا آمادگی خود را برای بازگشت به میادین حفظ کند و از لحاظ بدنی دچار افت نشود و با آمادگی کامل به مسابقات بازگردد.

یامگا به واسطه درخشش در فصول گذشته و کم حاشیه بودن بین هواداران استقلال محبوبیت بالایی دارد و از زمان حضور در این تیم با عملکرد خوبی که داشته مورد توجه سرمربی‌های استقلال قرار گرفته و زیر نظر 3 سرمربی مختلف در ترکیب ثابت استقلال حضور پیدا کرده است.

این بازیکن فرانسوی با توجه به عملکرد فوق‌العاده ای که در نواختن ضربات پنالتی داشت مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته بود و زمانی که پشت توپ قرار می‌گرفت خیال استقلالی‌ها را راحت می‌کرد و با توجه به روند خوبی که در گلزنی داشت گلزن‌ترین خارجی استقلال در لیگ برتر است.

با توجه به مصدومیت شدیدی که برای یامگا ایجاد شد باید دید او در زمان بازگشت به فوتبال می‌تواند کیفیت قبل را داشته باشد یا از روزهای اوج خود در فوتبال فاصله خواهد گرفت اما چیزی که قطعی است او در تاریخ باشگاه استقلال ثبت شده است و در سکوهای آبی از او همیشه به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار و کم حاشیه یاد می‌شود.

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)