Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:09:32 GMT

وزیر دارایی روسیه در نشست گروه ۲۰ شرکت می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۰۰۰

وزیر دارایی روسیه در نشست گروه ۲۰ شرکت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «آنتوان سولیانوف» وزیر دارایی روسیه حضور خود را در نشست هفته آتی وزرای اقتصاد و رؤسای بانک های مرکزی گروه ۲۰ که به طور مجازی برگزار خواهد شد، تائید کرد.

همچنین، اندونزی به عنوان میزبان اصلی نشست گروه ۲۰ اعلام کرد که دولت جاکاراتا درحال بررسی امکان دعوت از اوکراین برای بررسی تبعات جنگ در این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست سران گروه ۲۰ در ماه میلادی اکتبر به میزبانی جزیره بالی برگزار خواهد شد، اما میزبان نشست ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) که در سطح وزرای دارایی و به طور مجازی برگزار می شود، واشنگتن است.

وزیر خزانه داری آمریکا پیشتر از لزوم تحریم روسیه برای حضور در نشست گروه ۲۰ سخن گفته و تهدید کرده بود برخی جلسات را که نمایندگان روسیه در آنها حضور داشته باشند، تحریم خواهد کرد.

چین پیشتر نسبت به هرگونه اقدام برای حذف روسیه از گروه ۲۰ هشدار داده است.

کد خبر 5466967 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین گروه 20 ایالات متحده امریکا اندونزی اوکراین فلسطین روسیه جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین رژیم صهیونیستی آخرین اخبار اوکراین ایالات متحده امریکا عراق پاکستان عربستان سعودی لبنان ایران کرانه باختری گروه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد