Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@07:16:47 GMT

جذب ۷۰ درصدی اعتبارات در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۱۰۶

جذب ۷۰ درصدی اعتبارات در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی بیان کردند که قدرت و جایگاه نباید موجب غرور مسئولان و مدیران شوند، اظهار کرد: فرصت خدمت در اختیار مسئولان قرار گرفته که باید در راستای خدمت به مردم به بهترین نحو از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دوری از مردم موجب کبر و غرور می‌شود، تصریح کرد: مطالبات مردم باید به سرعت پاسخ داده شود.

افزایش اعتبارات ملی و استانی چهارمحال و بختیاری در لایحه بودجه ۱۴۰۱

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۷۰ درصد از اعتبارات استان جذب شده است، عنوان کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید اجازه دهند که یک ریال از اعتبارات برگشت بخورد.

حیدری با اشاره به کسر هزار میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی چهارمحال و بختیاری در لایحه بودجه ۱۴۰۱، افزود: این در حالی است که اعتبارات در بخش ملی و استانی در این لایحه بودجه برای چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ستاد اقتصاد دانش‌بنیان به منظور ایجاد اشتغال پایدار، افزایش بهره‌وری در امور و صرفه‌جویی در منابع مالی در چهارمحال و بختیاری ایجاد خواهد شد، مطرح کرد: قانون جهش اقتصاد دانش بنیان در استان باید به صورت دقیق اجرایی شود.

ضرورت افزایش ۵۰ درصدی شرکت‌های دانش بنیان در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان در استان باید حداقل ۵۰ درصد در استان افزایش یابند، گفت: در امر تولید و تجارت باید بین مباحث علمی و دانش بنیان پیوندی محکم ایجاد شود.

حیدری با تاکید بر پرهیز از ایجاد روزمرگی در دستگاه‌های اجرایی، مطرح کرد: تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌ها افزایش و میزان نارضایتی از نحوه ارائه خدمات کاهش یابد.

وی با اشاره به ضرورت ظرفیت سازی برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری، اعلام کرد: فرمانداران باید از میزان تخصیص و برش اعتبارات شهرستان‌های خود مطلع باشند.

اموال مازاد دستگاه‌ها به منظور جبران کمبود اعتبارات به فروش برسد

استاندار چهارمحال و بختیاری به کمبود اعتبارات اشاره کرد و ادامه داد: برای جبران این کمبودها باید اموال مازاد و املاک دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

حیدری اظهار کرد: برای فروش این املاک و اموال مازاد سهم هر دستگاه مشخص و ابلاغ گردد

وی با بیان اینکه تقوا و خدمت صادقانه باید سرلوحه کار مدیران استان باشد، عنوان کرد: خدمت خالصانه توأم با معرفت در نظام جمهوری اسلامی ایران فرصتی است که مدیران باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

خدمت به مردم رمز پیشرفت جامعه است

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدیران اجازه ندهند با کم کاری، غرور و لابی گری و جناح بازی به کشور خیانت شود، تصریح کرد: خدمت به مردم و در کنار آنها بودن رمز پیشرفت است و از این فرصت باید بهترین بهره را برد.

حیدری شهید سلیمانی را نمونه بارز خدمت خالصانه به مردم بیان کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی باید این افراد الگوی همه به ویژه مدیران باشد تا کشور پیش رود.

وی تخلفات اخلاقی و مالی غیر قابل پذیرش عنوان کرد و افزود: مدیران نباید از خودروهای دولتی برای ترددهای شخصی خود استفاده کنند همچنین مسئولان باید در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

کد خبر 5466957

منبع: مهر

کلیدواژه: لایحه بودجه 1401 غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری جذب اعتبارات بوشهر ویروس کرونا گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک جام جهانی 2022 قطر ماه مبارك رمضان استاندار چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدمهدی نیکونژاد خطاب به مدیران و معاونان شهرداری گفت: در یک سال پایانی شورا، ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی مدیران مناطق و واحد‌های ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

وی با اشاره به مأموریت اصلی شهر یعنی ارتقای وضعیت نگه داشت شهر توسط مدیران شهری افزود: در جریان بارندگی‌های اخیر به دلیل اقدامات اساسی و زیر بنایی مناسبی که در سال گذشته انجام شد، کم‌ترین آسیب به شهر و شهروندان وارد گردید.

نیکونژاد ادامه داد: مأموریت دیگر تکمیل طرح‌های متوقف، نیمه تمام یا در حال اجرای شهرداری شده است که باید با نیت خیرخواهانه و جهت خدمت به مردم با سرعت و دقت و بدون نقص مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اکنون که در ابتدای سال قرار داریم باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تا قبل از ورود به فصل سرد سال بخش قابل توجهی از طرح‌های عمرانی به مرحله پایانی رسیده باشد و انرژی، اعتبار و همچنین نیروی انسانی را در همین راستا متمرکز و به کار گرفته شود.

دیگر خبرها

  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری