Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نصرالله کایکانی امروز پنجشنبه اظهار داشت: گشت مشترک بازرسان اتاق و بسیج اصناف و پلیس امنیت پاکدشت به منظور مقابله با تخلفات احتمالی در توزیع کالاهای اساسی به طور مستمر در مناطق مختلف شهرستان در حال اجرا است و طی آن، بازرسان قاطعانه با تخلفات احتمالی برخورد قانونی می‌کنند.

وی اظهار داشت: بازرسان اتاق اصناف در جریان انجام وظایف محوله، به مشکوک شدن به یک دستگاه خودروی نیسان، آن را به صورت نامحسوس تعقیب کرده و موفق شدند تا در حال بارگیری برنج تنظیم بازار از واحدهای صنفی عرضه‌کنند اقلام تنظیم بازاری ، این خودرو را توقیف نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کایکانی تصریح کرد: در بررسی محموله این خودرو، ۳ هزار و ۵۲۰ کیلوگرم برنج تنظیم بازاری هندی کشف شد که پس از هماهنگی با قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان ، خودرو و برنج‌ها توقیف و به پلیس امنیت منتقل شد.

رئیس اتاق اصناف پاکدشت گفت: واحدهای صنفی متخلف در این پرونده نیز شناسایی شده و با صدور برگه گزارش، پرونده متخلفین به منظور رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
۱۳ هزار و ۲۰۶ واحد صنفی دارای پروانه کسب با اشتغال ۵۵ هزار نفر در پاکدشت مشغول به کار می‌باشد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مهرداد فولاد از امحاء ۲۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد فاسد شده در شهرستان آمل خبر داد.

وی افزود: طی بازدید مشترک جهاد کشاورزی و دامپزشکی از محل دپوی گوشت منجمد در یکی از سردخانه‌های این شهرستان و مشاهده ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد شده، بلافاصله امحای آن در دستور کار قرار گرفت و با رعایت ضوابط اصولی از چرخه مصرف خارج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر روند توزیع اقلام اساسی تنظیم بازاری توسط کارشناسان تنظیم بازار و صنایع این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • دریچه تنظیم هوا در ساختمان
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی