Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، یکی از آنها نسخه کانورتیبل 296 GTB است که در ۱۹ آوریل آن را خواهیم دید و دیگری اولین SUV شرکت است.

فراری شاسی‌بلند «پوروسان» (Purosangue) تاریخ دقیقی برای رونمایی ندارد، اما مارانلو، مدیرعامل فراری می‌گوید که اولین نمایش رسمی «در ماه های آینده» انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از وارد شدن به جزئیات در مورد این خودرو خودداری کرد و تنها گفت که از انتظارات مشتریان ما فراتر خواهد بود.

این دو مدل جدید، برنامه فراری برای عرضه ۱۵ خودروی جدید تا سال ۲۰۲۲ را که در اواسط سپتامبر ۲۰۱۸ در روز بازار سرمایه اعلام شد، به پایان خواهند رساند. طرح تجاری بعدی قرار است در ماه ژوئن ارائه شود، زمانی که ما باید در مورد آنچه که این برند افسانه‌ای ایتالیایی در مورد خودروهای هیبریدی و برقی دارد، چیزهایی را بدانیم.

از سوی دیگر گفته شده است که نخستین فراری بدون موتور احتراقی زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید وارد بازار خواهد شد. در ابتدا، این شرکت اعلام کرد که تا اواخر نیمه دوم دهه وارد بازار نخواهد شد، اما EV به جلو حرکت کرده است و اکنون در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود.

کد خبر 669833 برچسب‌ها خودرو - جهانی خودروی برقی شرکت خودروسازی فراری خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی خودروی برقی شرکت خودروسازی فراری خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، سامیار عبدلی که در روزهای گذشته دو بار در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود امروز بار دیگر رکوردشکنی کرد.

عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید.

سامیار عبدلی پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:

رکورد پیشین :
سامیار عبدلی – بازی‌های آسیایی هانگژو / مهر ۱۴۰۲/ ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰
رکورد جدید:
سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

دیگر خبرها

  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی