Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: دغدغه هواداران را به طور کامل می‌دانیم و تیم قدرتمندی بر اساس خواسته سرمربی تیم برای فصل آتی می‌بندیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: تمرینات تراکتور چند روزی است در تبریز آغاز شده و یکم اردیبهشت برای برپایی اردوی پنج روزه عازم تهران می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دو بازی دوستانه در این اردو برگزار می‌کنیم تا تیم از شرایط بازی دور نشود. مدیریت باشگاه به دنبال ایجاد بهترین امکانات بر اساس خواسته کادرفنی تیم است تا انشالله در ادامه رقابت‌ها حضور قدرتمندی داشته باشیم و دیگر امتیاز از دست ندهیم.
وی با بیان این که دغدغه هواداران را به طور کامل می‌دانیم، عنوان داشت: باتوجه به اعلام آقای زنوزی مبنی بر اینکه «به طور همه جانبه از تیم حمایت می‌کنم» ما تیم قدرتمندی بر اساس خواسته سرمربی تیم برای فصل آتی می‌بندیم.

سهرابی درباره جذب «تیاگو فریرا»، بیان داشت: آقای ساغلام برای تقویت تیم در فاز دفاعی، درخواست جذب فریرا را به باشگاه داد که خوشبختانه موفق شدیم در اسرع وقت با این بازیکن قرارداد منعقد کنیم. اگر کادرفنی از عملکرد فریرا رضایت داشته باشد، قراردادش را تمدید خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان این که کادرفنی از امکانات سخت افزاری باشگاه رضایت دارد، تصریح داشت: تراکتور یکی از پرامکانات‌ترین تیم‌های ایران بوده و پروژه‌‌هایی برای توسعه زیرساخت‌های باشگاه اجرا می‌شود. تعدادی از بازیکنان تیم در هتل باشگاه مستقر هستند و باشگاه بدنسازی نیز در اختیار بازیکنان و تیم است.

وی با اشاره به بازیکنان مصدوم تیم، اذعان داشت: کادر پزشکی تیم نهایت تلاش را برای درمان بازیکنان مصدوم در اسرع وقت انجام می‌دهد و در این راستا بهترین امکانات در اختیار تیم پزشکی قرار گرفته. حضور هواداران در ورزشگاه، قدرت و انرژی مضاعفی به تراکتور می‌دهد و امیدوارم با حمایت هواداران و در فضای آرام و به دور از حاشیه، تراکتور موفق خواهد شد.

وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر تیم‌های امید و جوانان تراکتور، ابراز داشت: تراکتور از جمله باشگاه‌هایی است که طی سال‌های اخیر به تیم‌های پایه توجه ویژه‌ای کرده به ‌طوری که بیش از ۹۰ درصد اعضای تیم‌های پایه‌مان، بومی هستند و تیم‌های امید و جوانان‌ تراکتور امسال به نیمه نهایی لیگ برتر راه‌ یافته‌اند و تیم جوانان شانس بالایی برای رسیدن به فینال مسابقات دارد.

سهرابی با بیان این که باشگاه تراکتور بازیکن‌سازی را به شکل عملی اجرا می‌کند، خاطرنشان ساخت: این روزها بازیکنانی نظیر علی فتحی، بهزاد سلامی، علی نجفی، سعید ایران‌خواه، مهدی حقیقت، رضا سیف‌ احمدی سعید کریم آذر، حسین علیزاده، ابوالفضل پورشیخ، امیر ابراهیم‌زاده، علی باستانی و ... به عنوان محصولات آکادمی باشگاه در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت می‌کنند و نام‌هایشان به عنوان بازیکنان آینده‌دار فوتبال کشورمان بر سر زبان‌ها افتاده است.

وی تاکید داشت: جا دارد از مالک باشگاه به جهت توجه ویژه به تیم‌های پایه تشکر کنم؛ همچنین مدیر آکادمی و مربیان فعال در تیم‌های پایه تراکتور تلاش‌های زیادی می‌کنند که قدردان آنان هستیم. من این نوید را به هواداران ‌می‌دهم که امکانات آکادمی باشگاه را در سال آتی افزایش خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه تراکتور تیم های پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

هواداران و بازیکنان اینتر با توهین به ستاره همشهری، بیستمین قهرمانی‌شان را در سری آ جشن گرفتند.

طرفداری | جشن قهرمانی بازیکنان اینتر، عصبانیت بازیکنان و هواداران میلان را در پی خواهد داشت.

اینتر هفته گذشته و با پیروزی مقابل میلان بیستمین قهرمانی خود در سری آ را قطعی کرد و بازیکنان و هواداران نراتزوری امروز و پس از پیروزی تیمشان مقابل تورینو، در خیابان‌های میلان به جشن و شادی پرداختند. اما یکی از حواشی بزرگ خوشحالی هواداران و بازیکنان اینتر، بنر توهین‌آمیز آنها در دستان دنزل دومفریز خطاب به تئو هرناندز بود.

در این بنر که تصویر آن برگرفته از بازی GTA است تصویر دومفریز را نشان می‌دهد که قلادۀ سگی با چهره تئو هرناندز، ستاره میلان را در دست دارد. این بنر توهین‌آمیز ابتدا در دستان هواداران نراتزوری بود که بعد از آن دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر آن را گرفته و به اهتزاز در می‌آورد. باید دید چنین بنر توهین‌آمیزی درنهایت چه واکنشی را از سوی هواداران رقیب همشهری در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اینتر 2-0 تورینو؛ خروش قهرمانانه

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد