Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:24:12 GMT

ایمانیه: قرارگاه اتباع بیگانه فارس ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۳۵۱

ایمانیه: قرارگاه اتباع بیگانه فارس ایجاد می‌شود

ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر اینکه برای پیشبرد اهداف دولت کار و کرامت هماهنگی همه قوا در سطح استان و کشور نیاز است، از راه‌اندازی قرارگاه ویژه اتباع بیگانه طی یک ماه آینده و فعال شدن پروژه تالار مرکزی شیراز در ماه‌های آتی خبر داد.

محمدهادی ایمانیه پنج شنبه ٢٥ فروردین در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شیراز گفت: شهرستان شیراز سه بخش، ۱۲ دهستان و ۱۳۰ روستا دارد و توجه ویژه باید معطوف به هر سه بخش و روستاها باشد و توجه درصدی شیراز هم لازم است که به این معنی نیست که به مابقی نقاط توجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در سه ماه آینده هر اداره کل باید شعبه و اداره شیراز را حتی با یک نفر فعالیت کند، تاکید کرد که مسائل شهرستان شیراز را بر عهده رئیس اداره شیراز بگذاریم و تا مدیران کل بتوانند به سیاست‌های کلی و کلان استان بپردازند.

استاندار فارس همچنین با اشاره به اینکه عمده کار فرمانداران باید بر اساس نظارت بر عملکرد و ایجاد هماهنگی باشد، اظهار کرد: آسیب بزرگی که همواره ما را رنج داده، پراکنده کاری و نبود هماهنگی بوده است و ایجاد هماهنگی‌ها لازم است توسط فرماندار انجام شود.

ایمانیه با اشاره به اینکه همه موظف هستند در راستای تلاش اداری با تمام توان کمک کنند، اضافه کرد: «کار و کرامت» شعار این دولت است و هر کس خود را خادم مردم می‌داند باید حرمت مردم را حفظ کند.

او با اشاره به اینکه فرمانداران باید فرمایشات ائمه جمعه را نصب العین قرار دهند، تاکید کرد: بدون تعامل و بدون همکاری بین سه قوه کار به خوبی پیش نمی‌رود.

استاندار فارس همچنین با اشاره کمبود حقوق پرسنل فرمانداری هم گفت: قسمتی از حقوق پرسنل فرمانداری با تلاش معاون منابع استانی بهتر شد، لازم است که سازمان برنامه و بودجه بیش از قبل به این موضوع توجه کند.

ایمانیه از راه‌اندازی قرارگاه ویژه اتباع بیگانه در یک ماه آینده خبر داد و گفت: بحث مواد مخدر بسیار اهمیت دارد و معتادین متجاهر در شیراز جمع آوری شد و ریشه یابی شود و برای حل این مشکلات پیگیری شکل گیرد.

او تصریح کرد: توجه ویژه به حرمین مطهر امامزادگان باید شکل و همه بقاع متبرکه مورد توجه قرار گیرد و ساماندهی بافت اطراف حرم در دستور کار باشد و در نهایت حرم‌ها باید به قطب فعالیت‌های استان تبدیل شوند.

استاندار فارس از فرماندار جدید شیراز خواست موضوع متکدیان را پیگیری کند و افزود: ما شهر بدون متکدی را از فرماندار جدید شیراز در چند ماه توقع داریم.

ایمانیه با اشاره به اینکه باید افزایش آمار ازدواج و فرزندآوری مورد توجه قرار گیرد و تدابیر لازم انجام شود و کاهش آمار طلاق هم در دستور کار باشد، تاکید کرد: مردم فارس، مردمی خیر هستند.در وقف ید طولایی دارند و خیریه‌ها و هیئت‌های مذهبی در عرصه‌های اجتماعی و مذهبی سرمایه بی بدیل هستند.

او با اشاره به اینکه پنجره وارد تولید و سرمایه گذاری برای شیراز راه‌اندازی شود، تاکید کرد: شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی ظرفیت‌های به کار نگرفته خوبی دارند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کانون‌های علمی استان هستند و باید مورد توجه قرار گیرند، تاکید کرد: ماجرای سد تنگ سرخ باید مشخص، تکلیف کارخانه سیمان باید روشن و انتقال آن کارخانه به بیرون از شهر تسریع شود.

ایمانیه با بیان اینکه آزادراه شیراز – اصفهان چندماه دیگر افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: ورودی آن به شیراز قطعا مشکل دارد که لازم است پیش بینی‌های لازم انجام شود.

او گفت: تالار مرکزی شیراز باید مورد بررسی قرار گیرد و پروژه تا یکی ۲ ماه آینده مجدد آغاز شود.

استاندار فارس تاکید کرد: از ظرفیت گردشگری شیراز به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری جهان استفاده نشده است و با رعایت خط قرمزها، گردشگری را به جایگاه خود برسانیم و اگر اهل تدبیر باشیم می‌توان ضمن رعایت خط قرمز به گردشگری توجه شود.

ایمانیه در مورد باغ‌های شیراز هم گفت: نباید درختی را قطع شده و آتش گرفته ببینیم چرا که درخت بر اساس آموزه‌های دینی، مورد تاکید معصومین (ع) قرار دارد.

او با اشاره به اینکه ورزشگاه‌های ما دچار هجمه‌هایی شده است، افزود: باید ورزشگاه‌های ما به خوبی که در شان شیراز باشد، بهسازی شود.

ایمانیه گفت: شیراز شهر شهید دستغیب، شهر میرزای شیرازی، آیت‌الله مکارم شیرازی و شهر شهید ربانی شیرازی است و بزرگانی دارد که باید به نسل جدید معرفی شود.

او در مورد به کار گیری از فرماندار سابق هم گفت: ظلم به نظام است که از افراد توانمند استفاده نشود و آنان بعد از تودیع گوشه گیر شوند. 

فرماندار جدید شهرستان شیراز نیز در این جلسه نیز ضمن تبریک ماه ضیافت الهی بیان کرد: درب فرمانداری به روی همگان باز است و هر کمکی از دستمان بر بیاد دریغ نخواهیم کرد.

لطف‌الله شیبانی از تمام همکاران خود خواست تا با مراجعین با روی گشاده و تواضع برخورد کنند.

او، حفظ نظام که میراث گرانقدر علما، شهدا و امام(ره) است، فرامین و اوامر رهبری، رعایت حدود و ارکان نظام و قوانین و مقررات را از اولویت‌ها ذکر کرد.

فرماندار جدید شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: قریب ١٠ سال است که رهبرمعظم انقلاب شعار سال را موارد مربوط به معیشت مردم، تولید، ...اعلام می‌کنند که امید است بتوانیم گروههای کور اقتصادی در شهرستان را باز کنیم.

شیبانی همچنین تلاش برای راه‌اندازی شهرک تبدیل بازیافت الکترونیک، تحقق جهاد تبیین و استفاده از نظرات و همراهی همه اقشار را از دیگر اولویت‌ها برشمرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شيراز شهرک صنعتی باغ های شیراز سد تنگ سرخ شهرك صنعتي اتباع بيگانه فرماندار شهرستان شیراز تالار مرکزی شیراز فرماندار جدید شهرستان شیراز استاندار فارس راه اندازی ماه آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش آموز در مشهد گفت: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رییس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

 انسیه خزعلی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد، اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدار سازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکار‌های تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

 

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق