Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردی رینکون هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کلمبیا و باشگاه رئال مادرید که از روز دوشنبه در پی سانحه تصادف خودرو در بیمارستان بستری شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

این فوتبالیست ۵۵ ساله تحت عمل جراحی قرار گرفت اما بدن او عمل را پس زد تا این که پزشکان کلمبیایی شب گذشته مرگ مغزی  او را تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی از آن است که مهاجم سابق کلمبیا با خودروی ون خود از چراغ قرمز عبور کرده و با یک اتوبوس برخورد کرد که در این سانحه چند نفر دیگر مجروح شدند.

رینکون یکی از بازیکنان تیم ملی کلمبیا بود که آرژانتین را با نتیجه پنج بر صفر در ورزشگاه مونومنتال شکست داد. این گروه شامل بازیکنانی مانند کارلوس والدراما، فاوستینو آسپریلا، آدولفو والنسیا، ویلسون پرز، اسکار کوردوبا و دیگران بود.

او در ۸۵ بازی برای تیم ملی کلمبیا، ۱۷ گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید

افشاگری کی روش از مرگ دستیار خود/ فدراسیون فوتبال کلمبیا مقصر است

"ال کولوسو" در دوران حرفه‌ای خود برای تیم‌های باشگاهی سانتافه، آمه ریکا د کالی، پالمیراس، ناپولی، رئال مادرید و کورینتیانس بازی کرد.

او همچنین با تیم ملی کلمبیا در سه جام جهانی (ایتالیا ۱۹۹۰، ایالات متحده آمریکا ۱۹۹۴ و فرانسه ۱۹۹۸) بازی کرده بود.
رینکون با ۱۰ بار بازی در جام جهانی به همراه کارلوس والدراما رکورددار بیشترین حضور در مسابقات جام جهانی است.

او در سال ۲۰۰۴ بازنشسته شد و بلافاصله رو به مربیگری آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش رئال مادرید فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!