Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:49:24 GMT

مراسم تجلیل از هنرمندان و فرهنگ وران لامرد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۷۰۸

مراسم تجلیل از هنرمندان و فرهنگ وران لامرد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود صفری در مراسم تجلیل از فرهنگ وران و هنرمندان لامرد، به بیان خدمات هنر ارزشمند شهید آوینی در دوران دفاع مقدس پرداخته و هدف از برگزاری این آئین را ایجاد الفت و صمیمیت بیشتر هنرمندان و بهره گیری از نقطه نظرات و ایجاد تعامل بهتر با مسئولین جهت حرکت در مسیر تعالی هنر انقلاب اسلامی عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عباس محمدی به نمایندگی از انجمن عکس، به بیان دیدگاه‌های خود در راستای رسالت هنر و هنرمند پرداخته و گفت: مسئولین با حمایت خود موجب دلگرمی و تشویق اصحاب هنر شوند.

محمد هنرپیشه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد به ظرفیت بالای حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرده و اظهار داشتند: کمتر رویداد هنری استانی یا منطقه‌ای را سراغ داریم که هنرمندان و فرهنگ وران این خطه در آن حضور نداشته و یا صاحب مقام نباشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان به ظرفیت هنر آئینی تعزیه و نویسندگی، نمایش، عکس و فیلم، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، موسیقی و کانون‌های مردم نهاد فرهنگی و هنری مساجد گذری زده و اظهار داشت: همایش سه روزه تجلیل از اهالی قلم که ۳۵۰ عنوان کتاب را به جامعه فرهنگی کشور تقدیم نموده اند را در دستور کار داریم که در سال جاری برگزار خواهیم کرد.

موسی موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر نیز در این نشست صمیمی اظهار داشت: در بدو شروع کار مشاور فرهنگی هنری و رسانه خود را معرفی کردیم و ایشان توانسته است با حوزه فرهنگ و هنر ارتباطات خوبی برقرار کرده و در راستای نیازهای سخت افزاری هنرمندان قدم‌های خوبی برداشته شد، از مسائل و مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر باخبر هستم و با جدیت بیشتر مشکلات جامعه فرهنگی و هنری را پیگیر خواهم بود.

سرهنگ سید محمود جعفری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد، نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای هنرمند بویژه شهید آوینی و شهید شاخص شهرستان به شاخصه‌های هنر انقلابی پرداخته و از هنرمندان خواستند با ابزار هنر به ترویج اندیشه‌ها و افکار ناب محمدی گام بردارند.

در پایان مراسم نیز از ۲۵ نفر از فعالان و افتخارآفرینان حوزه فرهنگ و هنر با اهدا لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

این مراسم به همت ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان و کانون بسیج هنرمندان برگزار شده است.

کد خبر 5467046

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته هنر انقلاب اسلامی لامرد تجلیل از هنرمندان بوشهر ویروس کرونا گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک جام جهانی 2022 قطر گرگان فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه آئین تجلیل و تکریم خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه دشت ورامین همزمان با مراسم شهادت امام صادق (ع) در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.️

گفتنی است که با برگزاری مراسم عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) و با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حجت الاسلام محمودی امام جمعه ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده ستاد شرق تهران، مهندس زاهدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مردم شهید پرور ورامین از خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان تجلیل و تقدیر صورت گرفت️.

لازم به ذکر است شهرستان ورامین ۷۵۸ شهید انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 6096536

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • هنری که لاکچری شده!
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد