Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:15:28 GMT

وعده ایجاد ۳۴ هزار شغل در لرستان!

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۷۵۳

وعده ایجاد ۳۴ هزار شغل در لرستان!

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانی امروز پنجشنبه در کارگروه اشتغال لرستان اظهار داشت: بر اساس اشتغال ثبت شده توسط دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی هشت هزار و ۳۷۸ اشتغال سال گذشته در سامانه ثبت شده است.

وی گفت: با توجه به بند هشت مصوب هشتاد و اولین جلسه شورای عالی اشتغال کشور مبنی بر تهیه برش استانی اشتغال با هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مربوط، تعداد ۳۹ هزار و ۱۴۵ عنوان تعهد نهایی فرصت‌های شغلی جدید در بخش‌های مختلف اقتصادی برای لرستان در نظر گرفته شده است که بر اساس پیش بینی‌ها، باید بیش از ۳۴ هزار واحد از این تعداد محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: از محل اعتبارات اشتغالزایی روستایی تاکنون ۳۶۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل استان تخصیص یافته که از این مبلغ یکهزار و ۴۳۱ طرح به مبلغ ۳۴۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان با اشتغال پنج هزار و ۹۸۰ نفر منجر به انعقاد قرارداد و پرداخت شده است.

جهانی بیان کرد: از محل اعتبارات اشتغال روستایی نهادهای حمایتی نیز تاکنون ۱۳۶ میلیارد تومان به بانک‌های عامل تخصیص یافته است و سه هزار و ۴۱ طرح با مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با اشتغال سه هزار و ۴۶۶ نفر منجر به انعقاد قرارداد و پرداخت شد.

وی گفت: از محل اعتبارات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۰ طی ۲ مرحله، ۷۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل استان اختصاص یافت که یکهزار و ۱۷۲ طرح به صورت مستقل و پشتیبان معرفی و تاکنون ۶۹۷ طرح موفق به دریافت ۴۹ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: همچنین مابقی طرح‌ها توسط بانک‌های عامل در دست بررسی و پرداخت است.

جهانی با اشاره به اینکه نظارت بر طرح‌های اشتغال روستایی برای تحقق اهداف طرح‌ها به ویژه در زمینه ایجاد اشتغال، ضروری است، گفت: با توجه به پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و دیگر اعتبارات پرداختی برای تحقق اشتغال استان، باید با دقت بیشتری نظارت کنیم تا این تسهیلات منتج به ایجاد شغل برای کارجویان و یا تثبیت افراد شاغل در واحدها شود.

کد خبر 5467053

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان علی جهانی اشتغال بوشهر ویروس کرونا گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک جام جهانی 2022 قطر گرگان بانک های عامل میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در جلسه بصیرت و افزایی امید آفرینی که در قالب جهاد تبیین با موضوع وعده صادق با حضور جمعی از مدیران، کارکنان و کارگران در سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان برگزار شد، بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به تمامی ممالک اسلامی پیش‌قدم است و باتوجه به اینکه به اصول‌های دین اسلام عمل کرده باعث سربلندی ملت ایران شده است.
 
وی افزود: اگر تاریخ را مطالعه کنیم مشاهده می‌شود کشورهایی مانند انگلیس، آمریکا و غربی‌ها برای اینکه بر ممالک اسلامی تسلط داشته باشند و آن‌ها را به بردگی بگیرند اسرائیل را در بهترین نقطه از اسلام تجهیز کردند تا بتوانند منابع این مناطق را مصادره و بر مسلمانان مسلط شوند.
 
وی اضافه کرد: اسرائیل را آنچنان در باب تجهیزات نظامی، اقتصادی و تکنولوژی مجهز کرده‌اند تا هیچ احدی نتواند حرف بزند اما پیروزی انقلاب اسلامی باعث ایجاد زلزله و وحشت در دنیای غرب شد و فرعونیان زمان به وحشت افتادند.
 
امام‌جمعه موقت سراوان تصریح کرد: ریشه‌کن‌کردن اسرائیل این غده سرطانی در دنیای اسلام و آزادی مردم فلسطین از رسالت های انقلاب اسلامی است و به همین جهت امام (ره) روز قدس را ایجاد کرد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی که توسط مقاومت فلسطین انجام شد الگوگرفته از انقلاب اسلامی است که ستون فقرات اسرائیل را به‌گونه‌ای درهم شکست که قابل ترمیم نیست.
 
وی اذعان کرد: عملیات وعده صادق در پاسخ به تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق علیه اسرائیل انجام شد دارای ابعاد مختلف بود هر موشک و پهپاد مأموریت خاصی داشت که عملیاتی شدند.
 
امام‌جمعه سراوان گفت: بعد از مرز ایران تا تل آویو را با سامانه‌های پیشرفته پدافند کردند اما توان مقابله با موشک‌های ایرانی را نداشتند که وعده صادق پیام قدرت بازدارندگی ایران را به جهان مخابره کرد و این موضوع را آمریکا زودتر از دیگر کشور‌ها فهم کرد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری بیان کرد: وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد و طبق وعده خداوند متعال مردم مظلوم فلسطین از زیر چکمه رژیم غاصب خارج خواهند شد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی