Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:44:14 GMT

مردم طالقان منتظر تعیین تکلیف طرح تفصیلی هستند 

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۷۷۴

مردم طالقان منتظر تعیین تکلیف طرح تفصیلی هستند 

«علی حدادی » روز پنجشنبه درنشست بررسی طرح تفصیلی شهرستان طالقان که با حضور استاندار البرز افزود: باید هرچه سریع تر مردم این شهرستان را از بلاتکلیفی از طرح تفصیلی نجات بخشید چراکه نگاه دراین طرح باید آسایش مردم باشد .
وی ادامه داد: ۹روستا درشهرستان طالقان در محدوده شهر است که باید فکر اساسی داشت.
حدادی گفت: امروز شاهد آن هستیم که افراد غیر درشهرستان طالقان از مراتع استفاده می کنند ولی خود مردم این شهرستان محدودیت هایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امسال در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصویب شد که پنج درصد از منابع فروش آب سد طالقان چه در شرب و چه درکشاورزی برای شهرستان هزینه شود که اقدامات موثری باید داشت.
نماینده مردم طالقان ،ساوجبلاغ،نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: طرح های آبخیزداری به جهت جلوگیری از سیلاب درشهرستان طالقان باید به جد دنبال شود .
وی یادآورشد: درموضوع امور آب و حریم رودخانه آنچه که وظیفه وزارت نیرو بوده شامل دیوار ساحلی ورودخانه ایجاد نشده است.
حدادی افزود: امروز شاهد آن هستیم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سازه هایی مربوط به ۱۵ سال پیش را تخریب می کند .
وی بیان داشت: اعتبارات خوبی برای بازنگری طرح های هادی داشتیم و در خصوص جابجایی تیرهای چراغ برق در روستاها بودجه پیش بینی شده  بنابراین اداره برق نمی تواند بگویید مردم و دهیار این هزینه را تامین کنند.
حدادی ادامه داد: در بحث جمعیت شهرستان طالقان با توجه به اینکه جمعیت شاخص است این مهم باید دراین شهرستان اصلاح شود.
متاسفانه در حوزه آبریز طالقان دقت لازم نشده و پیگیری هایی در مجلس شورای اسلامی شده که اگر دقت نظر دراین زمینه نشود محدودیت هایی برای مردم آن دارد .
وی در ادامه به پیگیری مطالبات مردم طالقان از وزیرراه و شهرسازی در حوزه راه اشاره کرد و افزود: باید تدابیر جدی را برای این شهرستان با ظرفیت های قابل توجه در حوزه کشاورزی و تولید داشت.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی طالقان کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی طالقان کرج مجلس شورای اسلامی طالقان کرج مجلس شورای اسلامی شهرستان طالقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این‌همایش که در تالار شهدای ارتش برگزار شد حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی اصلی‌ترین وظیفه شورا‌ها را خدمت به مردم دانست و‌گفت:این فرصتی که خدای متعال برای اعضای شورا‌ها فراهم کرده، باید چنان استفاده شود که شورا‌ها بتوانند در پیشگاه خدا پاسخگو باشند.
حجت الاسلام حجت قاسم خانی افزود: از این مسوولیتی که بر عهده شما گذاشته شده تا می‌توانید برای گره گشایی از مشکلات حوزه مسوولیت خود استفاده کنید و هرچه در توان دارید در این راستا به کار ببرید.
پاشایی مدیرکل امور شورا‌های اسلامی استاندار‌ی آذربایجان غربی در این همایش گفت: در سال گذشته در مجموع ۷۱۲ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان واریز شد‌که نسبت به دوسال قبل افزایش ۴ برابربیشتر بوده است .
وی افزود:در این‌مدت ۸۰ میلیارد تومان به دهیاری‌های شهرستان پرداخت شده است.
پاشایی افزود: در روستا‌های استان ۶ هزار۵۰۰ نفر عضو نهاد‌های مردمی شورا‌ها هستند.
علی نژاد فرماندار شهرستان خوی هم در این همایش گفت: شورا از ارکان مردم سالاری دینی و نماد خدمت به مردم است.
صادق نژاد رئیس شورای اسلامی شهر ستان خوی هم در این همایش از عضویت بیش از ۲۶۰ نفر در شورا‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان خوی خبر داد وگفت: تشکیل کمیته ویژه سرمایه‌گذاری با هدف حمایت از توسعه زیر ساخت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف در اولویت برنامه‌های شورای اسلامی شهرستان قرار دارد.
در پایان این همایش با اهدای لوح از ۵۹ نفر از سور‌های اسلامی موفق و‌فعال شهرستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است