Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:01:08 GMT

مراکز درمانی غیر مجاز زیر ذره بین تعزیرات حکومتی گیلان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۹۱۴

مراکز درمانی غیر مجاز زیر ذره بین تعزیرات حکومتی گیلان

مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پلمب دو کلینیک غیر مجاز پزشکی در رشت، اظهار کرد: این دو مرکز به دلیل مدیریت افراد بدون صلاحیت و نداشتن مجوز قانونی تعطیل و همه تجهیزات آن توقیف شد.

وی افزود: در راستای گشت مشترک که با حضور قاضی یکی از شعب و بازرسین اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس اماکن، سازمان صمت و اتاق اصناف برگزار و دو واحد پزشکی غیر مجاز پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به احضار متخلفان این مؤسسات غیرمجاز به شعبه تعزیرات شهرستان رشت، ادامه داد: با تحقیقات انجام شده مشخص شد در این مؤسسات، افراد بدون صلاحیت و مجوز، اقدامات درمانی را انجام می‌دادند که می‌توانست سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد.

وی تصریح کرد: شهروندان فقط از طریق مراکز مجاز و معتبر خدمات پزشکی درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند و به هیچ وجه به مؤسسات غیر معتبر مراجعه نکنند.

امینی گفت: شهروندان گیلانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امور درمانی مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گیلان اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

کد خبر 5467061

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی مراکز درمانی بوشهر ویروس کرونا گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک جام جهانی 2022 قطر گرگان تعزیرات حکومتی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا ابوترابی گفت: واحد‌های صنفی نانوایی، کابینت سازی، فروش و تعمیر مبلمان و مشاور املاک با تشکیل پرونده به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی و اعمال قانون شدند.
 رئیس اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی افزود: حکم صادره این پرونده‌ها علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد‌های صنفی، به پرداخت جزای نقدی هم محکوم، که در هر پرونده جزای نقدی و مدت پلمب و نصب پارچه متفاوت بوده، که حکم‌های صادره اجرا و مختومه شده است.
ابوترابی گفت: این پرونده‌ها در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده که تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی بوده که برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی