Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:30:54 GMT

اجرای طرح مردم یاری در حاشیه شهر بجنورد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۹۵۹

اجرای طرح مردم یاری در حاشیه شهر بجنورد آغاز شد

سرهنگ رضا نجفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح تیمی متشکل پزشک متخصص، دندانپزشک، داروساز و روانشناس با حضور در مناطق حاشیه شهر بجنورد خدمات رایگان دارویی، روانی، دندانپزشکی و دارویی را انجام می دهند.

وی تصریح کرد: این تیم با حضور در مراکز معلولان بهزیستی، مناطق کمتر برخوردار صندل آباد و محمد علی پهلوان بجنورد خدمات ارائه می دهند ضمن اینکه در این مدت بیمارستان ارتش بجنورد نیز به شهروندان خدمات رایگان پزشکی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ ۱۳۰ ارتش شهید دلجویان خراسان شمالی افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی و شهید زرهرن از شهدای مدافع حرم، اجرای صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی به میزبانی این پادگان از دیگر برنامه های این هفته است.

وی عنوان کرد: دشمنان علیه ما هشت سال جنگ را طراحی کردند و از سه محور جبهه‌های شمالی، میانی و جنوبی کشور را مورد تهاجم قرار دادند اما ارتش با کمترین تجهیزات و همراهی سایر نیروهای مسلح هشت سال دفاع مقدس را ثبت کرد و دشمن نتوانست یک وجب از خاک وطن ما را مورد تجاورز قرار دهد.

سرهنگ نجفی گفت: بعد از جنگ هم ارتش به بازسازی و نوسازی خود در راستای انسجام بیشتر پرداخت که در بومی‌سازی تمامی تجهیزات نوین به نقطه عطفی رسیده و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین ارتش‌های دنیا است.

۲۹ فروردین ماه هر سال، یادآور فرمان تاریخی، مدبرانه و دوراندیشانه حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تعیین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 برنامه‌های ایام بزرگداشت ارتش  از روز ۲۱ فروردین سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی آغاز شده و تا سوم اردیبهشت سالروز شهادت شهید قرنی ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی ویزیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی ویزیت ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی ویزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ در پیام محمدرضا حسین نژاد آمده است: شهید بزرگوار مرتضی مطهری بدون شک یکی از نخبگان و متفکران جامعه اسلامی است که راه طریقت، علم، آگاهی و جستجوگری را به عنوان متعالی‌ترین اندیشه‌ها در مسیر زندگی جوانان قرار داد تا دریچه حقیقت، فضیلت و معرفت را به روی همگان بگشاید.
حسین نژاد افزود: داشتن روحیه تواضع علمی و حقیقت طلبی از مشخصه بارز جامعه معلمان و آموزگاران، این تلاشگران بی ادعای عرصه علم و تربیت است و با چنین رویکردی، جامعه پویایی و بالندگی مسیر خود را خواهد یافت.
استاندار خراسان شمالی در این پیام ابراز امیدواری کرد که به لطف خداوند متعال با تلاش و همت معلمان، مربیان نسل آینده و معماران آینده جامعه، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر علم، دانش و پرورش دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی ایران اسلامی باشیم.
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در سال ۱۳۵۸، در تقویم رسمی کشور روز معلم نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور