Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:25:54 GMT

روابط تجاری با بخش اقتصادی سوریه برقرار شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۰۹۶۴

روابط تجاری با بخش اقتصادی سوریه برقرار شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا حسن پور ظهر پنجشنبه در دیدار با مسئولان اتاق بازرگانی و اصناف استان سمنان به میزبانی اتاق سمنان تاکید کرد: با هدف گسترش تعاملات اقتصادی و با تلاش‌های صورت گرفته روابط تجاری با بخش اقتصادی کشور سوریه برقرار شده است.

وی با بیان اینکه همکاری‌های صورت پذیرفته با اتاق بازرگانی، این گشایش تجاری را صورت داده است، افزود: امیدواریم از ظرفیت‌های اقتصادی پیش آمده به خوبی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج اصناف با بیان اینکه توسعه تجاری افغانستان و ترکمنستان نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: برگزاری نمایشگاه با محوریت بررسی فرصت‌های اقتصادی از جمله اقداماتی است که باید انجام بپذیرد.

حسن پور با اشاره به ضرورت شناساندن ظرفیت‌های اصناف ایران اسلامی، بیان کرد: توانمندی‌های متنوع صنعتی استان سمنان این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم با کشورهای منطقه تعاملات تجاری داشته باشیم.

مهدی عجم رئیس بسیج اصناف استان سمنان نیز با بیان اینکه با رایزنی‌های صورت پذیرفته با اعضای اتاق بازرگانی و کارآفرینان، نشست‌های مختلفی با محوریت صادرات محصولات به سوریه برگزار شده است، گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده طی ماه‌های آینده هیأت تجاری متشکل از صنعتگران و تولیدکنندگان استان سمنان به این کشور سفر خواهند کرد.

کد خبر 5467057

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج اصناف حسن پور سوریه تجارت اتاق بازرگانی سمنان بوشهر ویروس کرونا گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک جام جهانی 2022 قطر گرگان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند

احمدی، ضمن بیان اینکه سامانه یکتا سامانه جدیدی است که رسالت آن ساماندهی اصناف و مکاسب است، گفت: همه مکاسب و اصناف باید در سامانه یکتا ثبت نام و کد مرتبط با آن صنف و فعالیت اقتصادی را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه به عبارت دیگر سامانه یکتا همان جواز کسب اما به صورت الکترونیکی است، افزود: کسانی که جواز کسب کاغذی دارند با مراجعه به این سامانه می‌بایست جواز الکترونیکی کار خود را نیز دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: ۲۵ اردیبهشت ماه آخرین مهلت استفاده از از درگاه ملی مجوزها موسوم به یکتا است و از اصناف می‌خواهیم که در این راستا اقدام کنند.

احمدی با بیان اینکه دریافت مجوزهای الکترونیکی کسب و کار چندان دشوار نیست، گفت: اطلاعات هویتی و برخی مجوزها در این سامانه قرار می‌گیرد تا افراد بتوانند جواز الکترونیکی دریافت نمایند.

وی افزود: در راستای اجرای اصل ۴۴ تمام مجوزهای کسب و کارها باید الکترونیکی شود و لذا همه اصناف باید به سایت «مجوز» مراجعه و شناسه یکتای خود را دریافت کنند و این کار حتی با تلفن همراه و در دست داشتن کارت ملی و سریال کارت ملی، امکان پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود