Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار زنجان با بیان اینکه آبرسانی به ۵۷ روستای این استان انجام می‌شود گفت: در زمینه آب، تمام تلاش ما این است که سطح آب تنظیمی به اندازه‌ای برسد که بخشی از عقب ماندگی‌های دو ساله در استان جبران شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جلسه شورای اداری استان امروز در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان با حضور استاندار، امام جمعه و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه محسن افشارچی با اشاره به شعار سال که تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین است، اظهار داشت: این شعار یک معنا دارد و تاکید آن هم بر این است که ریل حرکتی تولید را باید به سمت دانش بنیان ببریم که منجر به‌اشتغال‌آفرینی شود.

وی افزود: مهمترین اصل در تولید، جذب سرمایه گذار است که مقدمات آن در استان فراهم شده و در این مسیر گام‌های خوبی برداشته شده است. 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تولید وابسته به سرمایه‌گذاری است تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید در خصوص استعلامات مربوط به سرمایه‌گذاری در استان جدیت بیشتری داشته باشند تا با اغنا سرمایه‌گذاران و ایجاد تسهیل‌گری راه برای جذب آن‌ها در استان هموار شود.

وی به صندوق پژوهش و نوآوری برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها در زنجان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با راه اندازی این صندوق در استان با ارائه تسهیلات صفر درصد بتوانیم از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنیم.

 افشارچی افزود:  تلاش می‌کنیم سرمایه گذاران نیز سهامداران این صندوق شوند و به همان میزانی که سرمایه از سوی سرمایه‌گذاران در صندوق پژوهش و نوآوری آورده شود، اعتباری نیز از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری به این صندوق اعطا خواهد شد.  

وی گفت: در زمینه فعالیت‌های دانش بنیان به هدایت و آموزش نیز فکر می‌کنیم چرا که در کنار حمایت، هدایت هم امر ضروری و مهم است. زیست بوم اقتصاد دانش بنیان در کشور شکل گرفته است و ما باید سرعت آن را در استان بالاتر ببریم و حتی در برخی صنایع نیز سرآمد باشیم.

وی به تفاهم‌نامه شرکت ایران ترانسفو برای تولید موتور الکتریکی خودرو اشاره کرد و گفت: امیدواریم حول این حرکت، صنایع مربوط به تولید خودرو نیز دراستان شکل بگیرد.  

 افشارچی به زیرساخت‌های آب، برق و گاز اشاره کرد و گفت: در سال جاری باید در این حوزه‌ها دستاوردهای مشخصی در استان داشته باشیم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس: وضعیت آبرسانی و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ ساماندهی شودسال گذشته 157 روستای استان مرکزی با تانکر سیار آبرسانی شدندآبرسانی به 50 هزار روستایی حاشیه شهر یاسوج بلاتکلیف است

وی به ضرورت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری در استان تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا کارها به بهترین نحو انجام بگیرد زیرا سفر دوم رئیس جمهور به استان در سال جاری خواهد بود.  

استاندار زنجان به آبرسانی به 57 روستا در سال جاری اشاره کرد و گفت: در زمینه آب، تمام تلاش ما این است که سطح آب تنظیمی به اندازه‌ای برسد که بخشی از عقب ماندگی های دو ساله در استان جبران شود.

استاندار زنجان به حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: باید در سال‌ جاری بخشی از واحدهای مسکن ملی به متقاضیان در استان تحویل داده شود.

وی افزود: مسئولان و فرمانداران در محرومیت زدایی و توسعه روستاها جدی و حساس باشند و برنامه‌های مختلفی برای این منظور در سال جاری انجام خواهم شد.

افشارچی خطاب به مسئولان تصریح کرد: مسئولان باید در حوزه کاری خود پیگیر مشکلات باشند و اگر بین دو دستگاه مشکل و مسئله‌ای ایجاد شد نباید این مسئله از داخل قوه مجریه بیرون برود و باید با همفکری هم مشکلات را مرتفع سازیم.

انتهای پیام/ن/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری زنجان استانداری زنجان استاندار زنجان اشاره کرد و گفت سال جاری دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسفراین٬ مهدی رشیدی در آیین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا استان خراسان شمالی به تشریح عملکرد دولت پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه اوایل کار دولت،  خشکسالی در استان مشهود بود و اقدامات انجام شده  در گذشته کافی نبود اولویت‌های استان پیش از سفر هیات دولت در نظر گرفته شد. 

وی افزود: با تاکید استاندار تامین آب استان در اولویت قرار گرفت نقاط ضعف و قوت احصاء و با برگزاری 1100 ساعت کار کارشناسی پروژه‌های نیمه تمام و بالای 50 درصد مشخص شد. 

رشیدی به پروژه‌هایی اجرایی در حوزه صرفه‌جویی و تامین آب استان اشاره داشت و گفت: طرح انتقال آب‌رسانی، با پیگیری مسئولان ارشد استان در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد اما برای اجرا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود تا اینکه با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان شمالی  اواخر سال گذشته، مجوز ماده 23 آن اخذ شد و اکنون برای اجرا در ردیف های بودجه سال 1403 برای آن 4 هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین از مرمت و احداث و آسفالت بیش از 700 کیلومتر راه روستایی و 850 هزار متر مربع آسفالت معابر روستاها و 830 هزار متر مربع آسفالت معابر شهری  خبر داد.

انتهای پیام/311/.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان