Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:59:31 GMT

سرپرست جدید فرمانداری چابهار معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۱۱۳۴

سرپرست جدید فرمانداری چابهار معرفی شد

گروه استان‌ها - "جواد سپاهی" در مراسمی با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، علما و روحانیون، مدیران و اقشار مختلف مردم به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه چابهار معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزاش خبرگزاری تسنیم از چابهار، به نقل از روابط عمومی فرمانداری،  "جواد سپاهی" در مراسمی با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، علما و روحانیون، مدیران و اقشار مختلف مردم به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه چابهار معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان و فرماندار سابق چابهار در این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها و همراهی همه مسئولان و قشرهای مختلف مردم به ویژه معتمدان، ائمه جمعه و جماعت و جوانان و نخبگان در چابهار اظهار داشت: انجام خدمت انقلابی و جهادی، با مردم بودن، تکریم ارباب رجوع و سربازی نظام، مسئولان را در بین مردم ماندگار می‌کند و همیشه دعای خیر مردم بدرقه راه آنان خواهد بود.

رحمدل بامری افزود: حمایت مردم از مسئولان زمانی اتفاق می‌افتد که خدمت بی‌منت و خالصانه انجام شود و در راستای حل مشکلات گام برداشت و موفقیت لازم را باوجود مشکلات پش رو کسب کرد.

وی به جنگ تبلیغاتی دشمن در ابعاد مختلف طول دوران انقلاب اسلامی و به ویژه در سال‌های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن با ایران‌هراسی و افغان‌هراسی و سایر توطئه‌های مختلف از جمله راه انداختن جنگ مذهبی و قومی با پخش شایعات مختلف سعی در جنگ و درگیری و نزاع دارد بنابراین باید همه هوشیار بوده و با این موارد مقابله کنند.

فرماندار سابق چابهار گفت: اخیراً فایل صوتی را دشمن با عنوان صحبت یکی از اعضای شورای تامین سیستان و بلوچستان پخش کرد که باید عنوان کنم صحت ندارد و در راستای جنگ روانی و برهم زدن وحدت و انسجام مردم متحد استان است.

وی بر تامین آب شبانه‌روزی مردم شهر چابهار با احداث آب شیرین‌کن، حل مشکلات حاشیه‌نشینی و خدمت صادقانه و بی‌منت مسئولان تاکید و خاطرنشان کرد: چابهار با توجه به موقعیت راهبردی و جغرافیای مورد توجه است لذا مدیران در این خطه با تلاش مضاعف سعی در حل مشکلات مردم را داشته باشند و با روحیه جهادی و انقلابی حرکت کنند.

مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان کرمان منصوب شدمدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان منصوب شدمدیرکل جدید آموزش‌وپرورش استان کردستان منصوب شد + سوابق

مطالبات مردم چابهار را به نحو احسن پیگیری می‌کنم

سرپرست جدید فرمانداری چابهار نیز اظهار داشت: مسائل و مشکلات را با همت و تلاش مضاعف پیگیری و در راستای منافع مردم و کاهش درد و رنج آن‌ها حرکت می کنیم تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات مردم عزیز باشیم و رضایت پروردگار را کسب کنیم.

جواد سپاهی افزود: از تمامی شرکت کنندگان در مراسم تکریم و معارفه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم بخوبی از مسئولیت جدیدی که در چابهار دارم موفق باشم.

مسئولان با نیت خالص و جهادی مشکلات چابهار را مرتفع کنند

نماینده نهاد رهبری در امور اهل سنت چابهار نیز اظهار داشت: ماندگاری، خوشنامی و عاقبت به خیری مسئولان در خدمت خالصانه و بی منت است که فرماندار سابق به‌خوبی در چابهار خدمت و رضایتمندی مردم را جلب کرد و جمعیت حاضر در روز معرافه از تلاش و زحمات وی قدردانی می‌کند.

حجت‌الاسلام جواد عبدالهی افزود: در سال‌های اخیر بامری به‌عنوان فرماندار چابهار خدمت کرد و خدمات آن ماندگار شد چراکه مردمداری و مدیریت آن باعث شد بسیاری از مشکلات مرتفع شود.

وی بیان کرد: افق آینده و روشن چابهار به عنوان پایتخت دریایی کشور و جایگاه اقتصادی و تجاری آن نیازمند خدمات شبانه‌روزی مسئولان است و همه باید برای رسیدن به جایگاه واقعی این منطقه تلاش و همکاری کنیم.

مشکل دوگانگی مدیریتی در چابهار سریعتر حل شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار نیز با اشاره به جایگاه ویژه و ظرفیت های تجاری، ترانزیتی، گردشگری، کشاورزی این منطقه اظهار داشت: بیش از دو سال از الحاق شهر به منطقه آزاد چابهار می‌گذرد اما مدیریت یکپارچه و واحدی را شاهد نیستیم لذا انتظار می رود این موضوع هر چه سریع تر برطرف شود.

عمر بلوچ افزود: پیگیری مطالبات و مشکلات مردم چابهار توسط مسئولان از ضرورت‌هاست و باید با هماهنگی همدیگر تلاش و گام‌های مثبت بردارند و به ویژه در حوزه اشتغال دریامحور فعال باشند و شیلات و گردشگری را ویژه ببینند.

وی بر مردمی بودن مسئولان، پیگیری به موقع مطالبات و مشکلات، خدمتگزاری بی منت، تاکید و خاطرنشان کرد: فرماندار جدید چابهار بیش از 30 سال به‌عنوان سرباز نظام مشغول فعالیت بوده و کارنامه درخشان آن در چابهار موجب توسعه و آبادانی این منطقه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار با بیان اینکه چابهار پر از ظرفیت‌های مختلف برای تولید و اشتغال است لذا در سال جاری برای تحقق شعار محوری سال، مسئولان تلاش کنند و انتظار می‌رود فرماندار جدید برای توسعه پایدار روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان، افزایش تولید در سطح روستاها گام بردارد.

بی‌آبی چابهار برطرف و آب شهر شبانه‌روزی شود

مولوی یارمحمد پناد امام جمعه موقت اهل سنت چابهار نیز اظهار داشت: بعد از گذشت سال‌ها انتظار داریم مشکل آب شهر چابهار برطرف و شبانه‌روزی شود تا مردم در این زمینه مشکلات کمتری داشته باشند. سال‌ها است که فریاد بی‌آبی در هر جلسه سر داده می‌شود اما باید یک بار برای همیشه این مشکل برطرف شود.

در پایان این جلسه از تلاش‌های چهار ساله رحمدل بامری در سمت فرماندار ویژه چابهار قدردانی و جواد سپاهی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری معرفی شد.

انتهای پیام/393/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شبانه روزی چابهار نیز معرفی شد بی منت سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«فضل‌الله رنجبر» از حوزه انتخابیه خدابنده به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

- شناختی از ترکیب منتخبین فعلی ندارم و نگاهم صرفاً خدمت به مردم است.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

در مجلس دوازدهم وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال، تورم و مبارزه با فقر و آسیب اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون عمران و یا امنیت ملی و سیاست خارجی

مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

نرخ بالای فلاکت، مشکل بیکاری و تورم و آسیب‌های اجتماعی / ‏‬ بهترین راهکار برای حل این مشکلات هم افزایی بین مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و تاثیرگزاران در استان است که باید برای جذب و تسهیل سرمایه گذاری در استان و بهبود فضای کسب و کار در کنار امنیت سرمایه گزاری و کاهش هزینه‌های تولید و حجم واسطه‌ها انجام شود و همچنین بهبود سیستم توزیع و نظارت از ذیگر لازمه‌های در کرمانشاه است.

استفاده از ظرفیت‌های خوب در استان کرمانشاه در زمینه اقتصاد مرز، گردشگری، و کشاورزی باید به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

کرمانشاه برای برون رفت از مشکلات نیاز به یک نگاه ویژه ملی از سوی دولتمردان مرکز دارد؛ نمایندگان باید تلاش کنند تا این نگاه ویژه ملی به استانی که به فرمایش مقام معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی نامیدند، ایجاد شود.

برای آسیب‌های اجتماعی بهرتین راهکار بر اساس تجربه کاری ام تلاش برای ردیف اعتباری ویژه و اختصاصی در قانون بودجه سالیانه کشور است؛ همچنین استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و جهادی و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و نیروهای متخصص حوزه فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جهت اجرای طرح‌های مناسب در محلات جامعه هدف است.

کد خبر 6081582

دیگر خبرها

  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • درخواست یک مقام طالبان برای به بهره‌برداری رسیدن مسیر چابهار-افغانستان
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت